اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. آبان 1396 - 8:47   |   کد مطلب: 27348
مدیر کل مدیریت بحران استان همدان گفت: با توجه به اینکه همدان معین استان کرمانشاه است از همان ساعات اولیه وقوع حادثه کمک های موردنیاز این استان ارسال شده است.
ارسال کم های موردنیاز به استان کرمانشاه

به گزارش صبح الوند، علیمردان طالبی در گفتگو با صبح الوند، با بیان اینکه زلزله در استان خسارت مالی و جانی نداشته است گفت: بعد از وقوع زلزله طی تماس هایی با مراکز شهرستانها وضعیت آنها بررسی شد و خوشبختانه زلزله  هیچ خسارت جانی و مالی در پی نداشته  است.

 

مدیر کل مدیریت بحران استانداری همدان با بیان اینکه ما از همان ساعات اولیه به استان کرمانشاه اعلام آمادگی کرده بودیم گفت: با توجه به اینکه همدان  معین استان کرمانشاه است از همان ساعات اولیه کمک های  مورد نیاز استان کرمانشاه را اعزام کردیم.

 

وی ادامه داد: در جلسه دیشب ستاد بحران استان قرار شد  تمامی مدیران استان قرار شده با مدیران استان کرمانشاه در تماس باشند تا نیازهای آنان را برآورده کنند.

 

مدیر کل مدیریت بحران استانداری همدان اظهار کرد: تمامی بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی همدان در حالت آماده باش هستند و آمادگی پذیرش مصدومان از استان کرمانشاه را دارند.

 

وی در پایان به بیان آماری از کمک های ارسالی به استان کرمانشاه پرداخت و گفت: تاکنون 21 اتوبوس امبولانس و 5 امبولانس ، تیم های اسکان اضطراری و نجات ، پنج هزار تخته پتو، یک دستگاه بیل مکانیکی ، یک دستگاه تریلر دویست چراغ  و همچنین اقلام خوراکی ای همچون  چهارصدو بیست کیلو خرما، هشت هزار و پانصد کنسرو و هزار بطری روغن جهت تامین تغذیه خسارت دیدگان ارسال شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان