اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. فروردين 1395 - 9:42   |   کد مطلب: 17563
رئیس اتاق اصناف استان همدان خبر داد:
فراهم آوری تسهیلات لازم جهت ادامه تحصیل اصناف همدان
رئیس اتاق اصناف استان همدان گفت: با تلاش‌های هیأت رئیسه اتاق اصناف مقرر شد دانشگاه علمی و کاربردی کلاس کاردانی و کارشناسی در سه رشته برای اصناف برگزار شود.

به گزارش صبح الوند، حمیدرضا فرسایی وحید در نخستین اجلال ماهانه اتاق اصناف استان همدان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: نامگذاری امسال با شعار "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " بسیار لازم بود چرا که واقعا اقدام و عمل به عنوان یک خلا در کارها بود.

رئیس اتاق اصناف استان همدان با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی برای اصناف گفت: نامه‌ای در خصوص آموزش آشنایی با پولشویی، مالیات، اصلاح نظام مالیاتی، ارزش افزوده، صندوق مکانیزه و... به اتحادیه صنفی ارسال شده است، که در پی اجرایی کردن آن هستیم.

فرسایی وحید اظهار کرد: با تلاش‌های هیأت رئیسه اتاق اصناف مقرر شد دانشگاه علمی و کاربردی کلاس کاردانی و کارشناسی در سه رشته برای اصناف برگزار شود.

رئیس اتاق اصناف استان همدان تصریح کرد: افرادی که دیپلم دارند می‌توانند در این کلاس‌ها ثبت نام کنند و از تخفیفات ویژه تحصیل بهره مند شوند.

وی افزود: گرایش مدیریت بازرگانی در این کلاس‌ها بسیار مد نظر است، چرا که برای اصناف این رشته بسیار الزامی است.

فرسایی‌وحید با اشاره به وجود واحدهای صنفی بدون پروانه در استان همدان گفت: اتحادیهها همکاری لازم را با واحد آمارگیری اتاق اصناف در خصوص واحدهای صنفی بدون پروانه داشته باشندتا این مشکل حل شود.

در ادامه معاون آموزشی جهاد دانشگاهی همدان در خصوص کلاس‌های آموزشی مالیات بر ارزش افزوده، اظهار کرد: سال گذشته اداره امور مالیاتی کشور تفاهمنامه‌ای با جهاد دانشگاهی در خصوص آموزش مودیان مالیات در راستای آشنایی با مالیات ارزش افزوده منعقد کرد.

آمنه فرهادی‌مقدم افزود: این تفاهم نامه به 32 واحد جهاد دانشگاهی اعلام گردید و کارگروه های تخصصی اولیه از بهمن ماه سال گذشته شکل گرفت.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی همدان تصریح کرد: همدان جزء استان های برتر در زمینه برگزاری این کلاس ها است و این کلاس ها یک فرصت برای اصناف همدان است.

فرهادی مقدم افزود: این کلاس ها با هدف آشنایی با مالیات بر ارزش افزوده به صورت دوره تخصصی 2 تا 3 ساعته برگزار می‌شود که اساتید در هر استان مشخص شده است، افزود: جهاد دانشگاهی کتاب و جزوه‌های لازم را نیز در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: اداره امور مالیاتی کشور این دوره‌ها را در راستای پاسخ دادن به سئوالات واحدهای صنفی برگزار می‌کند که امیدواریم اصناف از این کلاس ها استقبال کنند

/انتهای پیام

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان