اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. دى 1394 - 12:09   |   کد مطلب: 15602
آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان و محمدناصر نیکبخت استاندار همدان در پی شهادت مظلومانه آیت الله شیخ نمر باقر النمر با صدور بیانیه ای جنایات آل سعود را محکوم کردند.
شهادت شیخ نمر چهره واقعی حکومت داعشی عربستان را برملا کرد

به گزارش صبح الوند، در این بیانیه آمده است:

دیگر بار دست استکبار از آستین وهابیت حاکم بر عربستان بیرون آمد و یکی از مجتهدین و علمای انقلابی و ظلم ستیز و مجاهد تشیع را مظلومانه به شهادت رساند تا بدین طریق ندای مظلومیت مسلمانان به ویژه شیعیان را در جهان طنین انداز نماید.

این بیانیه می افزاید: بی تردید این حرکت خصمانه و ظالمانه آل سعود براساس وعده قرآن و مصداق حدیث شریف نبوی 'الملک یبقی مع الکفر و لایبقی مع الظلم' بی پاسخ نخواهد ماند و دیری نخواهد پایید که پایه و اساس حکومت ظالم فرو خواهد ریخت.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی تردید چهره واقعی حکومت داعشی عربستان و وهابیت عاری از انسانیت و حقوق بشر با حرکاتی این گونه و جنگ با اندیشه و تفکر برتر اسلام راستین ، برای همگان مشخص تر شده و انتظار می رود مدعیان دروغین حقوق بشر به خودآمده و دست از حمایت آشکار و پنهان از رژیم ضد انسانی که در یمن و بحرین کودک می کشد و در سوریه و عراق حامی داعش و تروریسم است و درون مرزهای خود به علما و شیعیان و متفکران آزادی خواهخ ظلم روا می دارد، بردارند.

امام جمعه و استاندار همدان در این بیانیه ضمن محکوم کردن این جنایات ادامه می دهند: مردم استان همدان همگام با امت ظلم ستیز ایران اسلامی و مسلمانان آزاده جهان ضمن عرض تسلیت این ضایعه مولمه به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) مقام معظم رهبری و جهان تشیع به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی، شهادت شیخ نمر توسط حامی اصلی تروریسم داعشی در منطقه را محکوم نموده و خواستار مجازات عاملان این حرکت ضد انسانی و اسلامی از سوی مراجع بین المللی هستند.

در پایان بیانیه نیز آمده است: به امید روزی که مظلومین جهان شاهد ویرانی کاخ های ظلم و اقامه عدل در اقصی نقاط گیتی باشند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان