اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. مرداد 1394 - 20:02   |   کد مطلب: 13327
درخواست مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاههای سراسر کشور از فرمانده سپاه:
با برگزاری رزمایش موشکی خط بطلانی بر ادعاها و چشم طمع آمریکای تروریست و صهیونیست کودک کش بکشید
دانشجویان بسیجی از سردار جعفری خواستار برگزاری رزمایش موشکی توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اسرع وقت ، با هدف خط بطلان کشیدن بر ادعاها و چشم طمع دولت تروریست بالذات آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیست شدند..
با برگزاری رزمایش موشکی خط بطلانی بر ادعاها و چشم طمع آمریکای تروریست و صهیونیست کودک کش بکشید

به گزارش صبح الوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور طی نامه ای به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواستار برگزاری رزمایش موشکی شدند.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

«یک وقتى یکى از مسئولین کشور درباره‌ى مسائل نظامى یک نظرى داده بود که خب مطابق واقع نبود؛ بنده گفتم یک «تور نظامى» براى مسئولین کشور قرار بدهید»
حضرت امام خامنه ای ۱۳۹۳/۰۴/۱۱

سردار سرلشگر پاسدار جناب آقای محمدعلی جعفری
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم
توافق هسته ای  به تصریح فرزندان انقلاب در جبهه دیپلماسی بنا بود با رعایت خطوط قرمز حافظ عزت و امنیت ملی باشد.
متاسفانه باید گفت کم توجهی به توان دشمن شکن« نظامی - دفاع کشور» در مذاکرات هسته ای که سابقا در دانشگاه تهران با این جمله ی ناشیانه ی که: «آمریکا می تواند با یک بمب سیستم دفاعی ما را از کار بیندازند»  موجب شده است تا هر چه از روز توافق دورتر می شویم، یاوه گویی ها و تهدیدهای دشمنان قسم خورده این ملت برای به زانو درآوردن توان دفاعی کشور -که ثمره ی خون شهیدانی همچون طهرانی مقدم هاست  افزایش یابد.
باید گفت ،تهدید ملت ایران و جمله ی تکراری « تمام گزینه ها روی میز است» تاکتیکی نخ نما محسوب شده و جمهوری اسلامی با اتخاذ سیاست «تهدید برابر تهدید» مشتی محکم در دهان مستکبران خواهد کوبید.
اما چیزی که باعث نگرانی ملت شده است بند3 ضمیمه 2 قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل درباره موشکهای بالستیک جمهوری اسلامی است.
مگر قرار نبود موضوع مذاکرات فقط و فقط در مساله ی هسته ای باشد و به هیچ عنوان وارد مسائل نظامی- امنیتی کشور نشود.حال چگونه است که دشمن موذی بر اساس این بند از قطع‌نامه؛ از ایران خواسته  است تا هیچ فعالیتی مرتبط با موشک‌های بالستیک طراحی‌شده با قابلیت حمل تسلیحات هسته‌ای صورت ندهد، از جمله شلیک هر گونه موشک با استفاده از چنین فن‌آوری‌های مربوط به موشک‌های بالستیک تا زمان ۸ سال پس از «روز پذیرش برجام »و یا تا زمانی که آژانس با ارائه گزارشی به عنوان«جمع بندی مبسوط» ، این مطلب را تایید کند.

باید توجه داشت که سامانه موشک‌های بالستیک ، یکی از اصلی‌ترین فاکتورها و اهرم‌های دفاعی کشورمان است و نتیجه دست‌اندازی حریف به این سامانه ، غیر از خلع سلاح ایران اسلامی در مقابل دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن ، هیچ معنا و مفهوم دیگری ندارد. ضمن آن که این دسترسی‌ها و دست‌اندازی‌ها به موشک‌های بالستیک ختم نمی‌شود و این رشته سر درازتری دارد.
حال خواسته ی دانشجویان بسیجی از حضرتعالی این است که که با برگزاری رزمایش موشکی توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اسرع وقت ، خط بطلانی بر ادعاها و چشم طمع دولت تروریست بالذات آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیست که با این توافق احساس کرده اند امنیت اسرائیل تضمین خواهد بکشند و نشان دهد که اسرائیل روز  به روز ناامن تر خواهد شد تا از صحنه ی روزگار محو شود.
رهبری معظم انقلاب فرمودند« هر جا هر ملتی، هر گروهی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند، مقابله کند، ما پشت سرش هستیم و کمکش میکنیم و هیچ ابائی هم از گفتن این حرف نداریم.»
این رزمایش نشان خواهد داد جمهوری اسلامی محکم تر از گذشته از محور مقاومت دفاع خواد کرد.

والسلام علیکم و رحمة ا... و برکاته
مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان