اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1394 - 8:01   |   کد مطلب: 11217

 

به گزارش صبح الوند، خسرو سامری معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان، با بیان اینکه مرکز استان همواره از خصوصیات خاص نسبت به سایر شهرستان‌ها برخوردار بوده است، گفت: 37 درصد جمعیت استان در شهرستان همدان است به طوری که 700 هزار نفر از جمعیت استان در همدان زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 85 درصد جمعیت همدان شهری هستند، اظهار کرد: بیشترین مراجعات گردشگران و عبور به غرب کشور از همدان است که همین نیز بر اهمیت این شهرستان می‌افزاید.

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان با تأکید بر اعمال مدیریت قوی در مرکز استان افزود: وجود مدیران کارآمد و توانمند در فرمانداری در توسعه شهر اثرگذار است و این نوع خدمتگزاری حرکتی جهادی است.

وی با بیان اینکه یک مدیر در امر خدمتگزاری باید خود را جهادگر تلقی کند، گفت: مدیر توانمند باید توانایی خود را در مجموعه فعالیت‌ها نشان دهد.

سامری با بیان اینکه بیشترین خدمات طرح نظام سلامت در همدان ارائه شده است، اظهار کرد: طی یک سال گذشته 120 میلیارد تومان در قالب طرح نظام سلامت هزینه شده که بیشترین میزان آن در شهرستان همدان بوده است.

وی با اشاره به اجرای بیشتر پروژه‌های عمرانی استان در شهرستان همدان افزود: در زمینه ایجاد و توسعه زیرساخت‌های فرودگاه همدان، پروژه‌هایی بالغ بر 32 میلیارد تومان در حال اجراست که این میزان به 50 میلیارد تومان نیز می‌تواند افزایش یابد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان گفت: امسال همه مدیران باید ضمن احساس مسئولیت، بتوانند راهگشا بوده و همکاری لازم را با دستگاه‌های اجرایی مرتبط داشته باشند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان