اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. ارديبهشت 1394 - 19:25   |   کد مطلب: 11041
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان گفت: 500 دانش‌آموز عشایری از مقطع ابتدایی تا دبیرستان در استان تحصیل می‌کنند که با هماهنگی آموزش و پرورش و با ورود آنان به همدان امتحانات آنان برگزار می‌شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، حسین بهرامی‌نوید از ورود عشایر به استان خبر داد و اظهار کرد: اردیبهشت هر سال، زمان ورود عشایر به همدان است که این امر در سال جاری زودتر از موعد مقرر انجام شده است.

وی گفت: با ورود زودهنگام عشایر به همدان مسئولان به منظور هماهنگی امور مربوط به حوزه عشایری در تکاپو و برنامه‌ریزی هستند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان افزود: با توجه به ورود عشایر، آموزش و پرورش نیز برای پوشش تحصیلی فرزندان عشایر دست به کار شده و در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری امتحانات پایان سال است.

این مسئول با اشاره به پیشنهاد ترمی شدن تحصیل دانش‌آموزان عشایر ادامه داد: این پیشنهاد در راستای بهبود وضعیت تحصیلی فرزندان عشایر داده شده که در حال بررسی است.

بهرامی‌نوید با اشاره به تحصیل 500 دانش‌آموز عشایری در همدان خاطرنشان کرد: با هماهنگی آموزش و پرورش و با ورود آنها به همدان، امتحانات دانش‌آموزان عشایر از مقطع ابتدایی تا دبیرستان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در طول سال تحصیلی طی هماهنگی با دیگر استان‌ها، مدارس در هر استانی آمادگی پذیرش فرزندان عشایر را دارند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان گفت: در صورتی که دانش‌آموزان عشایر، دروس خود را در سال تحصیلی به صورت کامل تمام نکرده باشند، امتحانات به صورت جداگانه از آنها گرفته می‌شود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان