اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. ارديبهشت 1394 - 7:45   |   کد مطلب: 11028
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه همدان در خصوص ساخت بیمارستان خصوصی ناتوان است، گفت: هنوز تعامل مورد نیاز برای ساخت بیمارستان خصوصی در شهر همدان وجود ندارد.

به گزارش صبح الوند، رشید حیدری‌مقدم معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان در نشست مطبوعاتی به مناسبت هفته سلامت، اظهار کرد: با گذشت یک سال، همدان در اجرای طرح تحول نظام سلامت بسیار موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز طرح تحول نظام سلامت در استان تاکنون 107 میلیارد تومان در بخش درمان دریافت شده است، خاطرنشان کرد: 14 میلیارد تومان نیز در بخش بهداشت دریافت شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به هشت بسته بخش درمان در طرح تحول نظام سلامت، گفت: یک بسته نظارتی و هفت بسته دیگر اجرایی بوده و همه آنها به جز بسته بیماران خاص اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه همدان در خصوص ساخت بیمارستان خصوصی ناتوان است، افزود: هنوز تعامل مورد نیاز برای ساخت بیمارستان خصوصی در شهر همدان وجود ندارد.

حیدری‌مقدم با بیان اینکه برای ساخت بیمارستان خصوصی مشکل تعیین محل وجود دارد، گفت: متأسفانه همدان نسبت به استان‌های همجوار از لحاظ دارا بودن بیمارستان خصوصی ضعیف است.

وی در پایان با تأکید بر ساخت بیمارستان خصوصی در همدان گفت: با وجود سرریز شدن بیماران استان‌های همجوار به همدان، متأسفانه بیمارستان خصوصی توسعه‌یافته در همدان وجود ندارد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان