اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. فروردين 1394 - 17:42   |   کد مطلب: 10873
فرمانده تیپ مستقل زرهی شهید قهرمان همدان:
ارتش اجازه هیچ تعرضی را به دشمنان ایران نخواهد داد
فرمانده تیپ مستقل زرهی شهید قهرمان همدان گفت: فرزندان ملت عزیز ایران در ارتش جمهوری اسلامی ایران با توسعه همه جانبه آمادگی دفاعی خود و با چشمانی باز و همیشه بیدار تمام تحرکات دشمن را در مرزهای ایران اسلامی رصد کرده و اجازه تعرض به خاک پاک کشور را به احدی نخواهند داد.

به گزارش صبح الوند، امیر سرتیپ‌دوم حمزه بیدادی فرمانده تیپ مستقل زرهی شهید قهرمان همدان با بیان اینکه در واقع روز بیست و نهم فروردین ماه یادگار امام خمینی (ره) بوده و ارزشمند است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در دوران دفاع مقدس با تقدیم بیش از 48 هزار شهید وفاداری خود را به امام و ملت ثابت کرد.

وی با بیان اینکه بحمدالله امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده و پیرو خالص ولی‌فقیه است، اظهار کرد: مخالفان جمهوری اسلامی ایران سعی دارند ارتش را از نظام و ملت جدا کنند ولی به کوری چشم بدخواهان ارتش اسلامی در خدمت نظام و اسلام هست و خواهد ماند.

فرمانده تیپ مستقل زرهی شهید قهرمان همدان افزود: فرزندان ملت عزیز ایران در ارتش با توسعه همه جانبه آمادگی دفاعی خود و با چشمانی باز و همیشه بیدار تمام تحرکات دشمن را در مرزهای ایران اسلامی زیر نظر دارند  و اجازه تعرض به خاک پاک کشور را به احدی نخواهند داد.

وی گفت: امروز ارتش ما از بعد نظامی، علمی و تحقیقاتی پا به پای نظامیان دنیا حرکت کرده و از نظر معنوی در دنیا ممتاز است.

بیدادی اظهار کرد: هیچکدام از ارتش های دنیا از نظر معنوی و بعد اعتقادی به پای ارتش جمهوری اسلامی ایران نمی‌رسند، چرا که فرزندان ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروهایی معتقد، آگاه، وقت شناس و بصیر هستند.

وی افزود: بحمدالله امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به یک ارتش الهی تبدیل شده به طوری که فرمانده معظم کل قوا از آن به عنوان یک ارتش مردمی و ارتش حزب‌الله نام می‌برند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان