اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. فروردين 1394 - 6:50   |   کد مطلب: 10607
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: ما به دنبال درآمد پایداری برای بحث ازدواج هستیم تا موقوفات ازدواج درآمد ثابت داشته باشد.

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام حاجی رضا زین‌العابدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با تأکید بر انتشار اوراق وقفی در زمینه کمک به ازدواج، گفت: می‌توان با انتشار اوراق وقفی 100 هزار تومان به بالا توسط بانک ملت پروژه‌هایی را برای جوانان داشته باشیم.

وی اظهار کرد: از 2 هزار و 600 موقوفه، 750 موقوفه درآمدزا و مابقی انتفاعی است که از این میزان تعداد کمی مرتبط با ازدواج است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: اداره کل اوقاف نیازهای روز جامعه را احصا کرده و با کارگروه‌هایی موقوفه‌ها قبل از وقف مشاوره می‌شوند.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های روز جامعه ازدواج است که باید مد نظر باشد، گفت: در دو سال اخیر نیت‌هایی از اوقاف در ازدواج داشته‌ایم.

زین‌العابدینی با بیان اینکه مردم برای وقف در این زمینه تشویق شوند، اظهار کرد: ما به دنبال درآمد پایداری برای بحث ازدواج هستیم تا موقوفات ازدواج درآمد ثابت داشته باشد.

وی با اشاره به مسکن 120 واحدی اوقاف برای جوانان افزود: در حال حاضر که این واحدها آماده شده مشتری ندارد در حالی که نخبگان علمی، اداره کل ورزش و جوانان، کمیته امداد و بهزیستی از این مساکن سهمیه دارند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان