اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. فروردين 1394 - 8:37   |   کد مطلب: 10577
رییس پلیس راه استان همدان گفت: حدود پنج میلیون خودرو در نوروز امسال تاکنون از جاده های این استان تردد کردند.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ مهدی شاکری در گفت و گو با ایرنا افزود: آزاد راه همدان - ساوه و مسیر اصلی همدان - صالح آباد بیشترین میزان تردد را در نوروز امسال داشته اند.

وی گفت: استان همدان بواسطه داشتن جاذبه های تاریخی، تفریحی و توریستی همه ساله پذیرای شمار زیادی از گردشگران نوروزی است همچنین قرار گرفتن این در مسیر استان های غربی و مرکزی راه های ارتباطی این استان را به پراترافیک ترین محورهای کشور تبدیل کرده است.

وی گفت: با این وجود شاهد بروز سوانح ناگواری در جاده های این استان در نوروز امسال بودیم که در یک سانحه بر اثر واژگونی خودرو ال 90 دو سرنشین آن سوختند و در سانحه دیگری کودک 9 ماهه جان باخت.

رییس پلیس راه همدان اظهار کرد: بیشترین سانحه رانندگی در این استان با حدود 68 درصد واژگونی خودرو بوده است که مهمترین عامل واژگونی تردد با سرعت غیر مطمئنه، بی توجهی راننده به جلو و رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی است.

شاکری گفت: قرار شد برای کاستن آمار واژگونی ها ایستگاه های سلامت در مکان های حادثه خیز دایر شود تا رانندگان با توقف کوتاه در این مکان ها بعد از استراحتی موقت دوباره ادامه مسیر دهند.

وی در ارتباط با تخلفات شایع در روز طبیعت گفت: سوار کردن سرنشینان در اتاق بار وانت ها و کامیون ها شایع ترین تخلف در روز طبیعت است که پلیس با جدیدت با این تخلف برخورد می کند.

طرح نوروزی پلیس از 25 اسفندماه آغاز شده و 116 تیم کنترل جاده های این استان عهده دار هستند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان