اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. فروردين 1394 - 6:38   |   کد مطلب: 10559
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: بر اساس آمار گزارش شده از سوی کمیته آمار ستاد هماهنگی خدمات سفر استان  بیش از 365 هزار نفر از اماکن تاریخی و تفریحی همدان بازدید کرده اند.

به گزارش صبح الوند، ریحان سروش مقدم مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: همدان از شهرهای مهم و استراتژیک غرب کشور است و با داشتن محورهای مواصلاتی متعدد به عنوان مهم‌ترین ورودی به غرب کشور محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: ستاد تسهیلات سفر استان از قبل نوروز 94 با برگزاری جلسات متعدد آمادگی لازم را ایجاد کرده و هم‌اکنون با کیفیت و کمیت مطلوب درحال ارائه خدمات به مسافران است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان افزود: در این مدت بیش از 150 هزار نفر از مسافران و گردشکران نوروزی در محل های اقامت تعیین شده همدان اسکان یافتند.

وی از بازدید چشمگیر مسافران و گردشگران نوروزی از اماکن تاریخی و تفریحی و گردشگری همدان خبر داد.

سروش مقدم گفت: از اوایل تعطیلات نوروزی تا کنون شاهد افزایش ورود مسافران نوروزی از سراسر کشور به این همدان هستیم و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌ های شاد و متنوع موجب افزایش ماندگاری گردشگران نوروزی شده، اظهار کرد: با ویژه‌ برنامه‌ هایی که شهرداری همدان، میراث فرهنگی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تدارک دیده‌اند بسیاری از مسافران میزان روزهای سفر خود در همدان را افزایش داده‌اند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان