اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. مرداد 1398 - 19:49   |   کد مطلب: 10557
سخنگوی وزارت خارجه ایران در خصوص ادعاهای مطروحه درباره جزایر 3 گانه ایرانی گفت: تکرار مواضع مداخله‌جویانه در قبال حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه، هیچ‌گونه تأثیری بر واقعیت‌های موجود حقوقی و تاریخی نداشته و نخواهد داشت.

 

به گزارش صبح الوند، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص ادعاهای مطروحه درباره جزایر 3 گانه ایرانی در نشست اتحادیه عرب در شرم‌الشیخ اظهار داشت: تکرار مواضع مداخله جویانه در قبال حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بر جزایر تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی، هیچ‌گونه تأثیری بر واقعیت‌های موجود حقوقی و تاریخی نداشته و نخواهد داشت.

افخم تأکید کرد: این جزایر بخش لاینفک سرزمین ایران بوده و همه اقدامات انجام گرفته در جزایر مزبور، در چارچوب حقوق حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرفته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره سیاست مودت و حسن همجواری با کلیه کشورهای همسایه مبتنی بر عدم مداخله در امور داخلی و احترام متقابل را در اولویت سیاست‌های خود قرار داده و برای گسترش و تعمیق مناسبات دوستانه، هیچ‌گونه محدودیتی قائل نیست و از تعامل سازنده و همکاری‌های گسترده و همه‌جانبه استقبال می‌کند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان