اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. فروردين 1394 - 11:07   |   کد مطلب: 10531
وزیر اطلاعات گفت:تاکنون هیچ یک از اقدامات تخریبی گروه های تروریستی در ایران به نتیجه نرسیده است.

 

به گزارش صبح الوند به نقل از واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در جمع مسئولان و قشرهای مختلف مردم در حسینیه ابوفاضل لامرد گفت : به حول قوه الهی و با اشراف اطلاعاتی گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج) تاکنون هیچ یک از اقدامات تخریبی گروه های تروریستی به نتیجه نرسیده و عوامل این اقدامات دستگیر شده و اطلاع رسانی درباره آن انجام شده است.

وی با اشاره برخی از مشکلات دولت برای اداره امورکشور گفت: دولت درتلاش است بدون ایجاد حاشیه اوضاع را سرو سامان بدهدتا مردم دچار مشکلات نشوند و تاکنون موفقیت های قابل قبولی داشته است.

وزیر اطلاعات در مورد مذاکرات هسته ای نیز گفت: تیم مذاکره کننده درچارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر حکیمانه ایشان روند مذاکره را پیش می برند.

وی اعتماد رهبر معظم انقلاب به تیم مذاکره کننده و بی اعتمادی ایشان به طرف مقابل را تدبیری حکیمانه و پشتوانه ای موثر برای مذاکره کنندگان بیان کرد.

وزیر اطلاعات باانتقاد از برخی اظهارات که مذاکره کنندگان را به عقب نشینی و وادادگی از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران متهم می کنند گفت: اعضای تیم مذاکره کننده به دنبال احقاق حقوق ملت ایران در چارچوب قوانین وحقوق بین الملل و NPT هستند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان