اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. فروردين 1394 - 17:21   |   کد مطلب: 10498
مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری همدان گفت: یک‌هزار و 285 خدمت در قالب سامانه دولت الکترونیک تعریف شده است.

به گزارش صبح الوند، عباس صادقی مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری همدان با بیان اینکه فناوری اطلاعات نیاز سازمانی است، گفت: ارائه خدمات به مردم و خدمات‌رسانی اداری با شکل‌گیری سیستم دولت الکترونیک سلامت اداری افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه مردم خود نیز برای سهولت در امور درخواست الکترونیکی شدن کارها را دارند، اظهار کرد: پروژه مطالعه اجرای استفاده از فناوری اطلاعات در گردشگری مزیت امروز ماست که اگر با ابزار روز کار نشود، محقق نخواهد شد.

مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری همدان با بیان اینکه بخش سلامت در بخش آی تی خدمات بهتر و مطلوب‌تری می‌تواند ارائه کند، افزود: نوبت‌دهی درمانگاه‌ها خود پروژه‌ای است که می‌تواند با فناوری آی تی خدمات بهتری را به مراجعان ارائه دهد.

وی ایجاد پنجره واحد برای ارائه خدمات دولت، ایجاد کارتابل شهروندی و بالا بردن سطح دسترسی و اطلاع‌رسانی از خدمات دستگاه‌ها را از جمله اهداف و مزایای دولت الکترونیک برشمرد.

صادقی با بیان اینکه یک‌هزار و 285 خدمت در این سامانه تعریف شده است، گفت: آب و فاضلاب 80 هزار سرویس از طریق دولت الکترونیک ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه به همه دستگاه‌های اجرایی آموزش داده شده، اظهار کرد: با صدور کارت ملی هوشمند برای همه افراد، اجرای دولت الکترونیک آسان‌تر می‌شود، زیرا کارت ملی برای همه ادارات قابل شناسایی است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان