اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. فروردين 1394 - 8:58   |   کد مطلب: 10487
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: بیش از 1000 نفر از اقشار مختلف مردم شهیدپرور همدان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ پاسدار حسن برزگر فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به افزايش 15 درصدی استقبال اقشار مختلف مردم از اردوهای راهیان نور گفت: بيشتر اين افراد جنگ و جبهه را نديده‌اند و مي‌خواهند جاودانه حماسه‌هاي ماندگار رزمندگان خود را ببينند و رشادت‌های آنان را در زندگی خود تمرین کنند.

وی اظهار کرد: کاروان های راهیان نور در این سفرهای 4 روزه از منطقه های عملیاتی فتح المبین، طلاییه، هویزه، اروندکنار، شلمچه و کانال کمیل دیدن می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه علاوه بر بسیجیان، فرهنگیان،روحانیون، خانواده معظم شهدا و... هم در این سفرهای معنوی شرکت دارند، افزود:حضور اقشار مختلف مردم در این سفرها نشان‌دهنده عمق ارادت ملت ایران به شهدا و قدردانی از جان‌ نثاری آنان است.

وي با تاكيد بر اينكه برنامه‌هاي اجرا شده در اردوهاي راهيان نور براي تقويت بنيه معنوي و فكري جوانان موثر است، گفت: در سال 93 بیش از 6 هزار نفر از شهرستان همدان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان