اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. اسفند 1393 - 5:40   |   کد مطلب: 10416
معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همدان به منظور پذیرایی از میهمانان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در تعطیلات نوروزی با بهره گیری از مجتمع اقامتی فدک به منظور خدمات رسانی به مسافرین نوروزی مهیا شده است.

 

به گزارش صبح الوند، علیرضا پیرحیاتی معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: در این مجتمع اقامتی که برای تعطیلات نوروزی امسال مجهز شده است بیش از 50 اتاق اقامتی 4 تخته برای اسکان میهمانان نوروزی در این مجتمع مطابق با استانداردهای یک مکان اقامتی مناسب فراهم شده است.

وی اظهار کرد: در این فضا با ظرفیتی حدود 200 نفر وسایلی اعم از یخچال، فرش، میز غذاخوری، تلویزیون و تجهیزات خواب فراهم آمده و تمامی امکانات فوق در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت و محدودیتی برای ارائه خدمات اسکان به بیش از 50 خانواده در هر شب وجود ندارد.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی همدان افزود: از دیگر امکانات منحصر بفرد تعبیه شده در مجتمع اقامتی فدک می توان به محوطه بازی کودکان و خردسالان اشاره کرد که با بهره گیری از وسایل بازی و تفریح می تواند اوقات خوبی را نیز برای کودکان و فرزندان میهمانان ایجاد کند.

وی گفت: تعدادی از همکاران دانشگاه آزاد اسلامی همدان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده هستند و برای اینکه خاطره خوشی در اذهان مسافران کهن شهر ایران، همدان، نقش بندد هدایای ویژه ای نظیر بسته های فرهنگی و صنایع دستی برای میهمانان در نظر گرفته شده است.

پیرحیاتی اظهار کرد: با هماهنگی های به عمل آمده در ایام تعطیلات پزشک و راننده آماده به خدمت برای مواقع ضروری در دانشگاه حضور دارد همچنین فروشگاه دانشگاه در این ایام برای خدمت رسانی به میهمانان مهیا است و در جهت بهره گیری میهمانان از امکانات سیاحتی در سطح شهر همدان تمهیداتی اتخاذ شده است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 700 خانواده از اقصی نقاط کشور از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی برای مسافرت به واحد همدان اعلام آمادگی کرده اند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان