اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. اسفند 1393 - 8:21   |   کد مطلب: 10405
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 56 ايستگاه پليس فعال در استان وجود دارد كه نسبت به سال گذشته 4 ايستگاه افزايش يافته است.

به گزارش صبح الوند، سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی استان همدان از آمادگي همه يگان‌هاي پليس براي خدمات‌رساني در نوروز 94 خبر داد و گفت: شعار امسال پليس " آسودگي و ايمني بيشتر با التزام به اخلاق، قانون و نظم عمومي" است.

وی با اشاره به روند نزولي حوادث چهارشنبه آخر سال در استان از سال 1390 تاكنون اظهار کرد: امسال 16 ميليون انواع مواد محترقه كشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بيان اينكه پليس در چهارشنبه آخر سال در 4 نقطه شهر برنامه امنيتي ويژه دارد، افزود: ميدان پژوهش تا تقاطع غيرهمسطح پيامبر اعظم(ص) و ورودي دره مراد بيگ نيز كاملاً مسدود مي‌شود تا علاوه بر تأمين امنيت اين محلات از ورود افراد غير به آن‌ها و اختلال در آرامش ساكنان جلوگيري شود.

وی با بيان اينكه رزمايش نوروزي از 28 اسفند تا 15 فروردين ادامه خواهد داشت، گفت: در نوروز امسال 5 هزار نيرو با كمك پليس افتخاري در دو شيفت 8 روزه خدمات‌رساني مي‌كنند.

مهدیان نسب با بيان اينكه 650 تيم پليسي و 50 تيم نظارتي در نوروز فعال خواهند بود، اظهار كرد: 56 ايستگاه پليس فعال در استان وجود دارد كه نسبت به سال گذشته 4 ايستگاه افزايش يافته است.

وي افزود: دستگاه‌هاي پليس با رويكرد فرهنگي امدادرساني و انتظامي در راستاي كاهش فاصله مسافران و مهمانان نوروزي با پليس تلاش مي‌كنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 210 دستگاه خودرو از ستاد خدماتي استان در حوزه ترافيكي و امنيتي به عمليات‌هاي پليس كمك مي‌كنند.

وی با بيان اينكه به علت گرم‌تر بودن هوا در نوروز امسال حضور مردم در طبيعت در روز 13 فروردين پررنگ‌تر خواهد بود، اظهار کرد: در اين روز نيز تدابير امنيتي خاصي انديشيده شده است.

مهدیان نسب افزود: يگان 110 نيز به صورت مستقل در نوروز به مردم خدمات‌رساني مي‌كند.

وي از برگزاري نمايشگاه امر به معروف و نهي از منكر از 27 اسفند ماه در يادمان عين‌القضات خبر داد و گفت: در اين نمايشگاه 30 روش امر به معروف و نهي از منكر با 20 راهكار به مردم و مسافران ارائه مي‌شود.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: 100 هزار بسته فرهنگي و بروشور شامل مطالبي در خصوص عفاف و حجاب و نقشه و اطلاعات راه‌ها نيز بين مسافران توزيع مي‌شود.

وي با بيان اينكه در مجموع تصادفات برون شهري و بين شهري جرحي و فوتي امسال 7 درصد كاهش وجود داشته، افزود: 13 دوربين كنترل سرعت نيز در جاده‌هاي برون شهري استان نصب شده است.

مهدیان نسب از افزايش 41 درصدي كشف ماهواره در استان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در اين راستا 9 باند نيز متلاشي شده‌اند.

وی با بيان اينكه 333 وبلاگ و وبگاه داراي محتويات مجرمانه كنترل شده است، اظهار کرد: اين ميزان نسبت به سال گذشته 34 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به افزايش 18 درصدي تماس‌ها با پليس 110 افزود: امسال 189 هزار و 594 تماس با پليس 110 گرفته شده است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان