اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. اسفند 1393 - 4:33   |   کد مطلب: 10307
جانشین فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه پلیس همدان مخالف شادی مردم در روز چهارشنبه‌سوری نیست، گفت: هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات مهمان پلیس هستند.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ علی‌اصغر خرم‌روی جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: چهارشنبه آخر سال هیچ عقبه‌ای در تاریخ کشور ندارد، ولی با خرافه‌پرستی این امر تبدیل به عادت اجتماعی شده است.

وی با تاکید بر رفتار درست در روز چهارشنبه‌سوری اظهار کرد: در صورتی که این عادت اجتماعی به خوبی تبیین نشود، تبدیل به یک ناهنجاری اجتماعی می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان افزود: افراد قانون‌شکن که با استفاده از مواد محترقه اقدام به سلب آسایش شهروندان می‌کنند، دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت به سر می‌برند.

وی گفت: همچنین خودروی هنجارشکنان و متخلفان چهارشنبه آخر سال در همدان تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود.

خرم‌روی اظهار کرد: برخی از رانندگان وسایل نقلیه اقدام به جولان و لایی کشیدن در معابر به بهانه شادی و نشاط به‌ویژه در شب چهارشنبه آخر سال می‌کنند که پلیس ضمن اعمال قانون خودروی آنها را توقیف می‌کند.

وی به برخورد شدید پلیس با متخلفان و اخلال‌گران امنیت عمومی اشاره کرد و افزود: با هماهنگی که با دستگاه قضا صورت گرفته کسانی که بخواهند در این روز سوء استفاده کرده و با هنجارشکنی برای مردم مزاحمت ایجاد کنند پلیس همدان به شدت با متخلفان برخورد خواهد کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان