اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. اسفند 1393 - 4:42   |   کد مطلب: 10289
پاس همدان برای باقی ماندن در جمع مدعیان باید در هفته هجدهم لیگ دسته یک فقط به فکر پیروزی در دیدار برابر مس رفسنجان باشد.

به گزارش صبح الوند، تیم پاس همدان پس از 4 سال حضور در لیگ دسته یک، در این فصل به دنبال کسب سهمیه صعود مستقیم به لیگ برتر است تا دوباره دیار سنگ شیر، طعم حضور در لیگ برتر را بچشد.
اين تيم که در هفته گذشته با شکست برابر نفت آبادان مواجه شده بود، بسیار شانس آورد که تیم‌های صدرنشین نیز با از دست دادن امتیازات بازی نتوانستند فاصله خود را با تیم چهارم جدول افزایش دهند.
پاسی که تا صدر جدول فقط 3 امتیاز فاصله دارد باید در این هفته از لیگ دسته یک در یک بازی خانگی برابر تیم صدرنشین گروه، یعنی مس سرچشمه به میدان برود.
تيم پاس چاره‌ای جز ذوب کردن مس در کوره همدان ندارد؛ زیرا برای باقی ماندن در جمع مدعیان صعود باید در این بازی به هر نحو ممکن برنده از میدان خارج شود.
پاس اگر بتواند در این هفته از رقیب کرمانی خود امتیازات کامل را دریافت کند تا حدودی خیالش از بابت باقی ماندن در جمع مدعیان راحت می‌شود؛ زیرا این بازی برای همدانی‌ها 6 امتیازی است، چون ضمن کوتاه کردن فاصله خود با مس می‌تواند در بازی‌های آینده این تیم رفسنجانی را از خود دور کند.
شاگردان داوود مهابادی در حالی خود را آماده این بازی خانگی می‌کنند که از 17 بازی گذشته خود متحمل 4 شکست شده‌اند، این تیم تنها یک شکست برابر سیاه‌جامگان را در خانه تجربه کرده است به همین دلیل با ذهنیت کسب پیروزی در ورزشگاه قدس به میدان می‌رود.
سبزپوشان همدانی در تمام بازی‌های خانگی سراپا هجومی به میدان می‎روند که در این بازی خانگی نیز باید با کم کردن اشتباهات بتوانند روند بازی‌های گذشته خود را تکرار کنند.
تیم پاس، در حال آماده شدن برابر تیم مس است که این تیم کرمانی از «وینگو بگوویچ کروات» به عنوان سرمربی بهره می‌برد.
«وینگو» که حدود 3 سال در همدان مربی پاس بوده و به خوبی به شرایط حاکم بر همدان و تیم پاس اشراف دارد و شاید این شناخت یک برگ برنده برای تیم صدرنشین باشد.
شاگردان بگوویچ که در نیم‌فصل نخست لیگ دسته یک با اقتدار به صدر جدول چسبیده بودند در نیم‌فصل دوم از شرایط ایده‌آل گذشته خود به دور بوده‌اند و با افت کیفی محسوس مواجه شده‌اند.
این تیم به منظور کسب حداقل امتیاز و کسب تساوی به مصاف پاس می‌رود تا با خیال راحتی به صدرنشینی خود ادامه دهد، اما آب‌و‌هوای سرد همدان و ارتفاع 2 هزار و 500 متری از سطح دریا می‌تواند برای مسی‌هایی که در یک هوای گرم و خشک و ارتفاع خیلی کمتری نسبت به دریا تمرین می‌کنند دردسرساز شود و پاسی‌ها می‌توانند با بهره‌گیری از این موقعیت با خسته کردن مدافعان در نیمه نخست زهر خود را در نیمه دوم به این تیم بریزند.
داوود مهابادی می‌تواند در نیمه دوم از خستگی مدافعان مس استفاده کند و از هوش مجتبی محبوب‎مجاز و سرعت و شم گلزنی مجتبی زارع نهایت بهره را برده و با یک شکست تیم مس را از صدر جدول پایین بکشد.
در ادامه هفته هجدهم نیز تیم نفت آبادان باید برابر تیم گل‌گهر سیرجانی به میدان برود که برای فرار از منطقه سقوط نیاز مبرمی به کسب پیروزی در این دیدار دارد و این وضعیت، کار را برای یکی دیگر از رقیبان پاس در بالای جدول سخت کرده است.
اما تیم سیاه‌جامگان نیز این هفته به دلیل انصراف تیم اتکای گلستان از لیگ، بازی ندارد. هرچند این تیم مشهدی با ایجاد یک جنگ روانی مبنی بر انصراف خود به دنبال حل معادلات خود، خارج از مستطیل سبز است.
تیم پارسه تهران که امید کمتری نسبت به 4 تیم بالای خود برای صعود دارد باید به میهمانی شهرداری بندرعباس رفته و یک بازی سخت را در این شهر بندری انجام دهد.
داماش و فولاد یزد نیز در یک بازی بدون حساسیت در شهر رشت برابر هم صف‌آرایی می‌کنند؛ در آخرین بازی هفته نیز تیم شهرداری تبریز در این شهر میزبان راهیان کرمانشاه خواهد بود.
تیم پاس تنها 4 بازی مهم پیش‌رو دارد که دیدار مقابل مس رفسنجان به دلیل جایگاه 2 تیم در کورس مدعیان نه تنها حايز اهمیت است، بلکه موجب تقویت یا تزلزل جایگاه یکی از 2 تیم در صورت برد و باخت می‌شود.
این تیم همدانی پس از تعطیلات 23 روزه خود در هفدهم فروردین، میهمان راهیان کرمانشاه است و در هفته بعد آن نیز در همدان پذیرای پارسه خواهد بود، در بازی آخر خود هم باید برابر تیم فولاد یزد به میدان رود.

منبع: همدان پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان