اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. اسفند 1393 - 7:45   |   کد مطلب: 10279
مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان از فعالیت 20 داروخانه شبانه‌روزی در ایام نوروز خبر داد و گفت: 10 باب داروخانه در همدان و 10 باب نیز در شهرستان‌ها فعال خواهند بود.

 

به گزارش صبح الوند، راضیه مساعد مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همزمان با تعداد داروخانه‌های شبانه‌روزی، دو باب داروخانه نیز در طول روز در شهر همدان و یک باب نیز در شهرستان ملایر ارائه خدمت می‌کنند.

وی اظهار کرد: داروخانه‌هایی که به عرضه داروهای صعب‌العلاج و سرطانی به صورت 24 ساعته می‌پردازند در ایام تعطیلات نوروز نیز فعال خواهند بود.

مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه داروخانه‌های بیمارستانی نیز در ایام تعطیلات فعال هستند، در ادامه با اشاره به قانون پاسخگویی به نسخ دارویی توسط بیمارستان‌هایی که بیماران متعلق به آنجا هستند، افزود: البته در طول ایام نوروز اگر دارویی در سطح شهر موجود نباشد بیمارستان دیگری می‌تواند پاسخگوی نیاز بیمار باشد.

وی با اشاره به نظارت سرزده از داروخانه‌ها طی ایام نوروز گفت: بیمارانی که قصد مسافرت دارند باید داروهای خود را همراه داشته باشند.

مساعد با اشاره به برنامه‌هایی در زمینه ارائه موارد آموزشی اظهار کرد: از طریق برنامه رادیویی همدان طی روزهای شنبه تا پنجشنبه مطالبی مربوط به سلامت و بهداشت به مردم منعکس می‌شود.

وی گفت: سال گذشته 25 برنامه آموزشی برای همسفران در برنامه رادیویی پخش شد.

مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه تلفن 1490 پاسخگوی نیازهای دارویی است، از تهیه و توزیع پمفلت‌های دارویی در مبادی ورودی شهر برای مسافران طی ایام نوروز خبر داد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان