اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. اسفند 1393 - 7:37   |   کد مطلب: 10278
جاشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با وجود تلاش کارآگاهان اداره آگاهی قاتل جنایت فجیع خیابان رکنی همدان دستگیر نشده و شایعاتی که در حال حاضر در شهر پخش شده به شدت تکذیب می‌شود.

به گزارش صبح الوند، علی‌اصغر خرمرویی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به جنایت فجیعی که چند روز پیش در خیابان رکنی همدان اتفاق افتاده، کارآگاهان اداره آگاهی همدان با پیدا کردن سر نخ‌های موجود به دنبال پیدا کردن قاتل این جنایت هستند.

وی افزود: در چند روز اخیر اسامی مختلفی به عنوان قاتل در شهر، بین مردم شایعه شده که متأسفانه نه تنها به پیگیری پرونده کمکی نمی‌کند بلکه در رسیدن به نتیجه و دستگیری قاتل تأثیر منفی خواهد داشت.

به گفته وی، شایعه کردن یکی از بستگان این خانواده به عنوان قاتل، کذب بوده و در صورت کشف و دستگیری قاتل از طریق رسانه‌ها اطلاعات کامل آن در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: ایجاد شایعات ضمن بر هم زدن نظم عمومی در استان باعث مشکلات بعدی خواهد شد و مطمئناً پلیس با هر گونه شایعه‌سازی برخورد خواهد کرد.

به گزارش فارس، هفته گذشته با اعلام شخصی به پلیس 110 مبنی بر کشف جسد چهار نفر از اعضای یک خانواده در یک منزل مسکونی واقع در خیابان رکنی، فضای خبری استان ملتهب شد که بر اساس نظر پلیس و بررسی‌های صورت گرفته علت این قتل تسویه حساب شخصی بوده است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان