اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. اسفند 1393 - 7:33   |   کد مطلب: 10277
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی استان همدان از اعلام منتخبان انتخابات امروز این اتاق در استان همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، حمیدرضا متین رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی استان همدان گفت: بعد از 11 ساعت و نیم رقابت نزدیک و فشرده بین 34 کاندیدا در چهار بخش بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی که در محل اتاق بازرگانی همدان برگزار شد منتخبان آن اعلام شد.

وی اظهار کرد: در حالی که در سطح استان تعداد 279 نفر از فعالان اقتصادی برای حضور در رأی‌گیری حائز شرایط بودند، در بخش بازرگانی و صنعت هر کدام پنج نفر، در بخش معدن دو نفر و در بخش کشاورزی سه نفر مجوز حضور در اتاق بازرگانی استان را به مدت چهار سال پیدا کردند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی استان همدان افزود: در بخش بازرگانی حضور 12 کاندیدا باعث ایجاد رقابت نزدیکی در این بخش کرده بود که در نهایت به ترتیب حداکثر کسب آرا محمد بشیری‌جلال با 120 رأی، سیدمرتضی بقایی با 97 رأی، حسین الماسی با 92 رأی، علی ثابتیان با 86 رأی و حمیدرضا بطحائی با 80 رأی به اتاق بازرگانی استان راه پیدا کردند.

وی گفت: در بخش صنعت رقابت بین 12 نفر آغاز شد اما یکی از کاندیداها انصراف داد و 11 کاندیدا خود را در معرض انتخاب فعالان اقتصادی قرار دادند که در نتیجه ترتیب حداکثر کسب آرا سیدمجید مختارموسوی با 153 رأی، حمیدرضا رهبر با 102، مسعود توتونچیان با 92، رضا کاویانی‌تبار با 81 رأی و مومنعلی خزائی با 76 رأی به اتاق بازرگانی راه یافتند.

متین اظهار کرد: در بخش کشاورزی نیز رقابت بین 6 کاندیدا آغاز شد که در نهایت منوچهر رضایی با 108 رأی، ابراهیم علی‌پناهی با 107 رأی و امیر اسلامیه همدانی با 87 رأی به عضویت اتاق بازرگانی درآمدند.

وی افزود: در بخش معدن نیز پنج کاندیدا حضور داشتند که در نهایت علی‌اصغر زبردست با 129 رأی و عبدالحمید ایزدی با 115 به اتاق بازرگانی راه یافتند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان