اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. اسفند 1393 - 6:50   |   کد مطلب: 10273
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نباید انتظار داشت که غربی ها پس از توافق هسته ای تحریم ها را کاملا بردارند همان طور که رهبری هم اشاره کردند باید کاری کنیم که ابزار فشار و تحریم را از دست دشمن خارج کنیم .

 به گزارش صبح الوند، حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص روند مذاکرات هسته ای و اینکه احتمال دارد طرف غربی بخواهد تحریم ها را در یک بازه زمانی طولانی مدت بردارد اظهار داشت: از ابتدا که بحث تحریم علیه ملت ایران مطرح بود غربی ها تحریم ها را به چند دسته تقسیم کردند.

وی افزود: بخشی از این تحریم ها مربوط به شورای امنیت ،بخشی مربوط به تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ملت ایران و بخش هم مربوط به اتهامات به ایران در خصوص حقوق بشر است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: کاملا مشخص بود که غربی ها بنا ندارند همه تحریم هارا لغو کنند و به همین خاطر تحریم ها را دسته بندی کردند؛ آنها برنامه ریزی کرده اند که اگر حتی موضوع هسته ای هم به سرانجام رسید بازهم تحریم ها را به بهانه دیگر ادامه دهند.

ترقی تصریح کرد: طرف غربی و به خصوص آمریکاییها قصد دارند در یک پروسه طولانی مدت تحریم ها را علیه ملت ایران ادامه دهند که با این کارشان می خواهند جلوی رشد و پیشرفت نظام و انقلاب را بگیرند.

وی تاکید کرد: نباید انتظار داشت که آنها پس از توافق هسته ای تحریم ها را کاملا بردارند همان طور که رهبری هم اشاره کردند باید کاری کنیم که ابزار فشار و تحریم را از دست دشمن خارج کنیم .

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: قطعا با توجه بیشتر به اقتصاد مقاومتی و عمل به آن می توان جلوی تحریم غربی ها ایستادگی کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان