اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. اسفند 1393 - 7:36   |   کد مطلب: 10263
رييس پليس آگاهي انتظامي استان همدان از دستگيري 2 نفر سارق و کشف 4 فقره سرقت احشام خبر داد.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ رضا زارعي رييس پليس آگاهي انتظامي استان همدان گفت: با توجه به اينكه سرقت احشام از روستاهاي تابعه استان همدان در سال هاي اخير يكي از چالش هاي انتظامي استان بوده و اقدامات اطلاعاتي حاكي از آن است که اكثريت اين سرقت ها ناشي از فعاليت سارقان غير بومي مي باشد لذا با توجه به استاني و فرا استاني بودن موضوع ، پيگيري آن بصورت مستمر در دستور كار عمليات ويژه پليس آگاهي همدان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: کارآگاهان در پي خبري مبني بر اينكه يك دستگاه خودرو نيسان وانت با بار احشام مسروقه در مسير همدان به اسدآباد در حال تردد مي باشد و قصد انتقال احشام مسروقه به كرمانشاه را دارد، بلافاصله ضمن تعامل با پليس آگاهي اسدآباد خودرو توقيف و دو نفر سرنشين آن را دستگير و 49 رأس گوسفند مسروقه کشف کردند.

رييس پليس آگاهي انتظامي استان همدان افزود: با هماهنگي قضايي متهمان به همدان منتقل شدند که در بازجويي هاي فني پليس به 4 فقره سرقت و ربودن 80 رأس گوسفند به ارزش 750 ميليون ريال معترف شدند.

وی با اشاره به اين که با همکاري متهمان كليه محل هاي سرقت و مالباختگان شناسايي شدند، گفت: هر دو متهم پس از تشکيل پرونده به دادسرا اعزام و با قرار قانوني روانه زندان شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان