اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. اسفند 1393 - 7:11   |   کد مطلب: 10259
شهردار همدان گفت: باید با برنامه‌ریزی و ایجاد امکانات و تسهیلات لازم شرایط برای آسایش، آرامش، اسکان و تفریح گردشگران به بهترین شکل ممکن فراهم شود.

به گزارش صبح الوند، سید مصطفی رسولی شهردار همدان در ستاد تسهیلات نوروزی شهر همدان گفت: حضور گردشگران و مسافران نوروزی بازخوردهای اقتصادی و فرهنگی مناسبی را با خود به همراه خواهد داشت و باید از این فرصت مغتنم برای ارتقای سطح آگاهی آحاد مردم استفاده کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید از قابلیت‌های مهم فرهنگی، هنری، اقتصادی و اجتماعی شهرستان برای معرفی همدان بهره‌مند شد، اظهار کرد: همدان به عنوان شهری کهن و پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین هر ساله میزبان جمع کثیری از میهمانان نوروزی است.
شهردار همدان افزود: باید با برنامه‌ریزی و ایجاد امکانات و تسهیلات لازم شرایط برای آسایش، آرامش، اسکان و تفریح گردشگران به بهترین شکل ممکن فراهم شود.

شهردار همدان افزود: شهرداری همدان طبق سال‌های گذشته و خدمات‌رسانی که هرساله به مسافرین نوروزی ارائه می‌دهد، امسال هم این فعالیت‌ها را با جدیت و اهمیت خاص و بهتر از سال گذشته به ثمر خواهد رساند.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با همه مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری انجام شده، گفت: شهرداری قبل از طرح مباحث ستاد اسکان، آماده‌سازی شهر همدان را در اولویت قرار داده که نهضت آسفالت و ترمیم خیابان‌ها شروع شده است.

رسولی با بیان اینکه تمام دغدغه‌های شهرداری در ارائه بهترین خدمات به مسافرین و گردشگران نوروزی است، اظهار کرد: در زمینه سرویس‌های بهداشتی، استقرار 28 چشمه جدید در ورودی از سمت تهران و مرمت سرویس‌های بهداشتی در ورودی‌های شهر و داخل شهر در حال انجام است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نسبت به نورپردازی مساجد شهر همدان اقدام شده و در ایام نوروز هم تعدادی از مساجد به صورت دائم آماده خدمات‌رسانی هستند.

شهردار همدان از همکاری اداره برق با شهرداری تشکر کرد و گفت: 15 مسجد در معابر اصلی شهر نورپردازی شده و به این اماکن مقدس زیبایی خاصی خواهد بخشید.

وی در خصوص شیفت بندی‌های خاص در ایام نوروز اظهار کرد: همکاری و هماهنگی‌های لازم با ادارات برق گاز، آب و فاضلاب صورت گرفته که در ایام نوروز مکان‌هایی که به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند، تا حد امکان با قطعی مواجه نشود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان