اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. اسفند 1393 - 8:41   |   کد مطلب: 10229
در راستاي اجراي طرح استقبال از بهار، مانور نيروهاي سازمان هاي مختلف شهرداري همدان برگزار شد.

به گزارش صبح الوند، سید مصطفی رسولی شهردار همدان در حاشيه اين مانور ضمن قدرداني از زحمات كاركنان خدمات شهري گفت: امروز شهرداري همدان كارنامه درخشاني را از خود نشان داده است كه اين به يقين حاصل تلاش و كوشش همه كاركنان اين سازمان است.

وی اظهار کرد: تمام نهادهاي اين سازمان با هماهنگي و همكاري فراواني در حال فعاليت هستند تا نوروز خوبي را براي همشهريان و گردشگران فراهم كنند.

شهردار همدان  با بيان اينكه اين صميميت در قلب و روح شهروندان نيز مؤثر خواهد بود، افزود: نظافت و پاكسازي شهر به صورت مستمر و در تمام فصول سال توسط شهرداري انجام مي‌شود، اما انگيزه ما از برگزاري اين مانور اعلام آمادگي نيروهاي اين سازمان و همراه كردن مردم با شهرداري در راستاي آماده و زيبا كردن هر چه بيشتر شهر در استقبال از بهار و ميهمانان نوروزي است.

وی گفت: در اين مانور بيش از هزار و 500 نيرو با 200 خودرو شركت دارند.

رسولی هدف از اجراي اين طرح را اعلام آمادگي نيروي انساني و ادوات اين سازمان عنوان و اظهار كرد: انجام اقداماتي در سطح شهر به منظور پاكيزه‌سازي‌، زيباسازي‌، ايمن‌سازي ‌و تلطيف روحيه شهروندان در شروع سال نو از ديگر اهداف اين طرح است.

وي افزود: به صورت نمادين و با عنوان هفته پاكسازي طرح استقبال از بهار از 16 تا 23 اسفندماه با قوت بيشتري در همدان اجرا مي‌شود، ضمن اينكه دامنه زماني اجراي هريك از اقدامات اشاره شده در اين طرح با توجه به نوع فعاليت و مقتضيات زماني از سوي مجري عمليات مربوطه تعيين مي‌گردد.

شهردار همدان گفت: لكه‌گيري آسفالت معابر اصلي و فرعي، جمع‌آوري و حمل خاك و نخاله معابر اصلي و فرعي، نصب بنر با مضامين استقبال از بهار و تشويق شهروندان به جداسازي و تفكيك پسماندها، ترميم و اصلاح خرابي‌هاي پياده‌روهاي معابر اصلي، اجراي نورپردازي در سطح شهر، مرمت و بازسازي ايستگاه‌ها و سايبان‌ها، توزيع رايگان نهال به شهروندان ‌در محل‌هاي تعيين شده، افزايش اتوبوس جهت خدمات‌رساني مطلوب‌تر و بهسازي تجهيزات ترافيكي از جمله اقدامات خدمات شهري در اين طرح است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان