اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. اسفند 1393 - 5:49   |   کد مطلب: 10191
مديرکل حج و زيارت استان همدان از احتمال لغو پرواز حج عمره از فرودگاه همدان در صورت ادامه روند مشكل در صدور رواديد خبر داد.

به گزارش صبح الوند، محسن ساغرچي مديرکل حج و زيارت استان همدان با اشاره به كاهش صدور رواديد عمره از سوي كشور عربستان گفت: در حال حاضر سهميه رواديد كشور و استان به نصف كاهش يافته كه در صورت ادامه يافتن اين روند پرواز عمره از فرودگاه همدان لغو خواهد شد.

وي با بيان اينكه مرحله سوم اعزام زائران عمره از 24 اسفند آغاز مي‌شود و تا 27 خرداد سال 94 ادامه دارد، اظهار کرد: براي اين مرحله 55 كاروان در نظر گرفته شده بود كه متأسفانه به 25 كاروان كاهش يافته است.

مديرکل حج و زيارت استان همدان با بيان اينكه در حال حاضر هر 5 روز يك بار از فرودگاه همدان زائران حج عمره اعزام مي‌شوند، افزود: در عيد نوروز 94 پيش‌بيني اعزام ده كاروان انجام شده بود كه در صورت ادامه روند كاهش صدور رواديد، 5 كاروان اعزام مي‌شوند.

وی با اشاره به افزایش 8 تا 10 درصدي هزينه سفر عمره گفت: مبلغ سفر از 2 ميليون و 100 هزار تومان به 2 ميليون و 220 هزار تومان افزايش يافته است.

ساغرچی اظهار کرد: هزينه سفر عتبات عاليات نيز با رشد 5 تا 10 درصدي به يك ميليون تا يك ميليون و 80 هزار تومان در سفرهاي زميني و يك ميليون و 480 هزار تومان تا يك ميليون و 550 هزار تومان در سفرهاي هوايي رسيده است.

وي تفاوت در قيمت سفرها را ناشي از تفاوت در اقامت هتل‌ها عنوان و تصريح كرد: شركت‌هاي اتوبوسراني و هواپيمايي نيز قيمت بليت‌ها را تا 20 درصد افزايش داده‌اند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان