اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. اسفند 1393 - 4:44   |   کد مطلب: 10183
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان همدان گفت: نمایشگاه بهاره از تاریخ 17 تا 26 اسفند در همدان برگزار می‌‏شود.

به گزارش صبح الوند، مصطفی اسدی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان همدان گفت: تعداد غرفه‎ها در نمایشگاه همدان از 220 غرفه به 285 مورد افزایش داشته که نشان از استقبال از برگزاری این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه در سطح استان 655 غرفه برای نمایشگاه‌های بهاره پیش‌بینی شده، از عرضه کالاها و مایحتاج مورد نیاز مردم در این نمایشگاه‌ها در تمام شهرستان‌های استان خبر داد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان همدان با اشاره به اجرای طرح فروش فوق‌العاده افزود: در حال حاضر 197 واحد صنفی و 35 فروشگاه زنجیره‌ای در این طرح شرکت کردند که برخی از آنها از نیمه بهمن ماه در ارائه خدمات به مردم وارد فعالیت شده‌اند.

وی از نظارت بیشتر بازرسان از فروشگاه‌های طرح فروش فوق‌العاده خبر داد و گفت: تأثیرگذاری و استقبال مردم از این طرح بیشتر از نمایشگاه‎‌های فصلی است و به همان نسبت نیز باید در ارتباط با نظارت و بازرسی آن اقدام شود.

اسدی از عرضه مرغ منجمد برای تنظیم بازار طی هفته‌های اخیر خبر داد و با بیان اینکه این روند کماکان ادامه دارد، اظهار کرد: قبلاً مرغ منجمد با قیمت 5 هزار و 800 تومان به دست مصرف‌کننده می‎رسید اما پس از ابلاغ مصوبه دولت با قیمت 5 هزار و 400 و یا 5 هزار و 450 تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

وی ضمن اینکه هدف از توزیع مرغ منجمد و میوه دولتی را تنظیم بازار دانست نه ارزانی آن، افزود: باید گفت تأمین حقوق تولیدکننده و مصرف‌کننده مورد توجه دولت است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان همدان گفت: تاکنون 60 تن مرغ منجمد در بازار همدان توزیع شده که حجم قابل توجهی نیست، زیرا هدف از این اقدام تنظیم بازار است نه ضربه به تولیدکننده.

وی با بیان اینکه قرارداد تأمین 2 هزار تن سیب و پرتقال برای استان منعقد شده، از تعیین نرخ میوه دولتی خبر داد و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود مشکلی در تأمین میوه عید نداشته باشیم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان