اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. اسفند 1393 - 4:33   |   کد مطلب: 10182
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان همدان از تأمین یک‌هزار و 300 تن پرتقال و 700 تن سیب خبر داد و گفت: نظارت بر توزیع میوه شب عید بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار داده شده است.

به گزارش صبح الوند، حمیدرضا متین رئیس صنعت، معدن و تجارت استان همدان از برگزاری نمایشگاه بهاره از 17 تا 26 اسفندماه در همدان خبر داد و گفت: در کنار این نمایشگاه، فروشگاه‌هایی نیز با هدف فروش فوق‌العاده و عرضه کالاها با تخفیف به مردم فعال خواهند بود.

وی با اشاره به خرید میوه مورد نیاز مردم برای شب عید، از توزیع آن از 21 اسفند در نمایشگاه‌های بهاره سطح استان سخن گفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه نرخ توزیع مرغ منجمد ایرانی با قیمت 5 هزار و 500 بود و دیروز به 5 هزار و 100 تومان کاهش یافت، اظهار کرد: البته با پیگیری‌های صورت گرفته مرغ منجمد را با 4 هزار و 800 تومان توزیع کردیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور تعیین کشتارگاه کشیک برای کشتار مرغ مورد نیاز مردم در ایام نوروز افزود: در ارتباط با تأمین و توزیع مرغ گرم و منجمد هیچ گونه محدودیتی در استان نیست به طوری که در صورت نیاز افزایش عرضه هم خواهیم داشت.

متین در ادامه از تأمین یک‌هزار و 300 تن پرتقال و 700 تن سیب خبر داد و گفت: نظارت بر توزیع میوه شب عید بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه تنشی با بازار نداریم، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه بهاره و فروش فوق‎العاده با استقبال چشمگیری مواجه شده که همین امر نشان از وجود ثبات دارد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه در نمایشگاه امسال اجازه حضور یک واحد از سایر استان‎ها داده نشده، افزود: البته تقاضای واحدهای دارای برند بین‎المللی را رد نکرده‌ایم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان