اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. اسفند 1393 - 4:28   |   کد مطلب: 10181
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان از برگزاری نشست پیشکسوتان جهاد و شهادت در روز 21 اسفندماه خبر داد و گفت: 600 پیشکسوت برای شرکت در این نشست دعوت شده‌اند.

به گزارش صبح الوند، ناصر عارف مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: بنیاد شهید از سال 58 با برگزاری برنامه‌هایی یاد شهدا را گرامی می‌داشت که از دو سال گذشته 22 اسفند را با عنوان روز شهید نامگذاری کردند تا از مقام والای شهدا در این روز تجلیل شود.

وی با بیان اینکه برای معرفی بهتر این روز باید برنامه‌های مختلفی از طریق سازمان‌ها و نهادها برگزار شود، در ادامه با اشاره به برگزاری نشست پیشکسوتان جهاد و شهادت اظهار کرد: این برنامه در روز 21 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با بیان اینکه تعداد این پیشکسوتان 600 نفر است که امیدواریم 500 نفر از آن‎‌ها در این نشست حضور داشته باشند، به حضور افراد برجسته دوران دفاع مقدس در نشست فرماندهان پیشکسوت شهادت اشاره کرد.

وی افزود: دیدار و سرکشی خانواده‌های شهدا نیز از 22 بهمن آغاز شده و تا 22 اسفند ماه ادامه خواهد داشت که در این دیدار‌ها صرفاً والدین شهدا مد نظر هستند.

عارف بنیاد شهید استان را جزو برترین‌ها در کشور دانست و گفت: طبق گزارشات و آمار‌های ارائه شده بنیاد شهید استان جزء برترین‌ها در برگزاری مسابقات ورزشی و امور فرهنگی بوده و از استانداری انتظار داریم همچون گذشته از این سازمان حمایت کند.

وی اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های مدون و متنوع در 22 اسفند ماه در معرفی هر چه بهتر این روز به عنوان روز شهدا کمک قابل توجهی خواهد کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان