اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. اسفند 1393 - 8:09   |   کد مطلب: 10137
فرمانده انتظامي استان همدان از افزايش 43 درصدي تقدير و تشکر مردم همدان از عملکرد پليس استان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، سردار حاجی محمد مهديان نسب فرمانده انتظامي استان همدان گفت: نيروي انتظامي به عنوان يک سازمان پاسخگو در اجراي اصل 8 قانون اساسي، مرکز نظارت همگاني را در استان ها و شهرستان ها راه اندازي کرد که مرکز 197 به عنوان سامانه اي شبانه روزي در اختيار مردم استان همدان مي باشد.

وي اظهار کرد:شهروندان بصورت تلفني مي توانندهرگونه انتقاد، پيشنهاد، تقدير و تشکر و مطالباتي را که در حوزه انتظامي و مأموريت هاي پليس درجامعه دارند را در سامانه اين مرکزعنوان کنند.

فرمانده انتظامي استان همدان افزود: جلسات ملاقات هاي حضوري مسئولان انتظامي استان همدان نيز هر15 روز يکبار در اين مرکز داير بوده و به مطالبات شهروندان رسيدگي مي شود.

وی گفت: از ابتداي سال جاري تا کنون بيش از 27 هزار تماس مردمي از طريق سامانه هاي دفتر نظارت همگاني در سطح استان پاسخ داده شده است.

مهدیان نسب اظهار کرد: خوشبختانه از ابتداي امسال شکايات مردمي از انتظامي استان 24 درصد کاهش و رضايتمندي مردم نيز 18 درصد رشد داشته است که اين آمار در سنجش سلامت اداري که از استان انجام شده مشخص شده است.

وی بيشتر مراجعات مردم استان را در زمينه انتقالي سربازان به محل سکونت، استخدام افراد در ناجا و همچنين در خصوص توقيف خودروها و کمتر شدن هزينه پارکينگ عنوان کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان