اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. اسفند 1393 - 7:14   |   کد مطلب: 10110
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: همزمان با سراسر کشور مراسم سوگواره یاس نبوی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام رضا حاجی‌ زین‌ العابدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: هدف از برگزاری این طرح بزرگ معنوی و ارزشی در استان را ترویج فضایل، سیره فاطمی و همچنین اقامه عزای حضرت فاطمه زهراء (س) ذکر کرد.

وی اظهار کرد: سوگواره یاس نبوی در دهه دوم ایام فاطمیه در 61 امامزاده و بقعه متبرکه شاخص استان همدان برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: سخنرانی، مداحی، قرائت زیارتنامه فدکیه و خطبه حضرت زهرا (س)، اقامه نماز ظهر و عصر روز شهادت و حضور روحانی برای پاسخگویی به شبهات و تبلیغ دین از برنامه های مشترک سوگواره یاس نبوی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان است.

وی قرائت و تبیین بخشی از خطبه حضرت زهرا (س)، قرائت زیارت‌نامه این بانوی بزرگوار، برنامه‌ریزی برای هدایت دستجات و هیئات عزاداری از مناطق مختلف به سمت امامزاده‌ها را از دیگر برنامه‌های در دست اجرا دانست.

حاجی‌ زین‌ العابدینی با اشاره به اقامه نماز جماعت در بقاع متبرکه، توزیع کتاب مسابقه یاس نبوی؛ برگزاری مسابقات پیامکی، برگزاری برنامه‌های عبادی، برپایی خیمه‌های معرفت، نمایشگاه حجاب و عفاف، قرائت قرآن با حضور قاریان ممتاز و جلسات پرسش و پاسخ را نیز بخشی از برنامه‌ها عنوان کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان