اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. اسفند 1393 - 16:25   |   کد مطلب: 10033
مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: در بهمن ماه امسال 57 دستگاه ترددشمار منصوبه در محورهای مواصلاتی استان 7 میلیون و 57 هزار تردد را ثبت کردند.

به گزارش صبح الوند، مصطفی پناهنده مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان، میزان عبور وسایل نقلیه‌ای که از محورهای مجهز به سیستم ترددشمار استان عبور کرده‌اند را 7 میلیون و 57 هزار و 553 وسیله نقلیه اعلام کرد.

وی میزان افزایش تردد در بهمن ماه سال جاری را در مقایسه با این بازه زمانی در سال گذشته 115 درصد دانست و گفت: البته این افزایش عمدتاً به علت افزایش و نصب ترددشمارها در محورها بوده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان اظهار کرد: بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه در زمان یاد شده در محور کوریجان - همدان پل 123 (ابتدای اتوبان ساوه) و با سرعت متوسط 102 کیلومتر در ساعت بوده است.

وی آمار کل تردد وسایل نقلیه سنگین را یک میلیون و 419 هزار و 486 دستگاه اعلام کرد و افزود: سهم تردد وسایل نقلیه سنگین از کل ترددها 20 درصد بوده است.

پناهنده درصد کل تخلفات را 18 درصد، عمده‌ترین تخلف را سرعت غیر مجاز با سهم 13 درصد، عدم رعایت فاصله مجاز با سهم چهار درصد و سبقت غیر مجاز را یک درصد عنوان کرد.

وی گفت: بر اساس آمار تخلفات ثبت سرعت بیشترین تخلف سرعت غیر مجاز در محور همدان - کوریجان (ابتدای آزاد راه ساوه) با سرعت متوسط 102 کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

 

 

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان