اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. آبان 1393 - 4:39   |   کد مطلب: 8523
شهردار همدان از افتتاح آزمايشي فاز نخست پل آيت‌ الله نجفی خبر داد.

به گزارش صبح الوند، سيدمصطفي رسولي با بيان اينكه پاسخگويي مناسب به خواسته‌ها و نظرات به‌حق مردم، وظيفه تمامي مديران شهري است، گفت: بايد با تمام توان كوشيد تا با برنامه‌ريزي و اجراي زيرساخت‌هاي مناسب خدمات شايسته‌اي كه درخور مردم فهيم همدان است، به آنان ارائه دهيم.

وی ضمن تسليت به مناسبت ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان بر لزوم مناسب‌سازي سيماي شهري در اين ايام تأكيد كرد.

شهردار همدان با قدرداني از تلاش‌ها و زحمات چند ماهه كساني كه در احداث پل آيت‌ا... نجفي نقش داشتند، افزود: با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در تلاش بوديم تا با حضور معاون رئيس‌جمهور فاز نخست پل آيت‌ا... نجفي در روزهاي گذشته مورد بهره‌برداري قرار گيرد اما اين اتفاق به بعد موكول شد.

وي ادامه داد: با رايزني‌هاي انجام شده شوراي اسلامي شهر مقرر شد مسير اين پل به شکل آزمايشي بازگشايي شود كه اين امر، اول آبان ماه محقق و تردد روي پل ياد شده آغاز شد.

رسولی اظهار اميدواري كرد با راه‌اندازي كامل اين پل مشكلات و گره‌هاي ترافيكي موجود در اين تقاطع رفع شود و مردم با آرامش خاطر از اين معبر عبور کنند.

وی با بيان اينكه هدف همه ما در مجموعه مديريت شهري انجام مطلوب كار و جلب رضايت شهروندان است، از مديران اين نهاد خواست با تلاش بيشتر زمينه تحقق كامل بودجه شهرداري را در ماه‌هاي منتهي به سال جاري فراهم کنند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان