اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. شهريور 1393 - 7:37   |   کد مطلب: 7837
رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر همدان بر تهيه طرح جامع اطلس فرهنگي شهر همدان تاكيد كرد.

 

به گزارش صبح الوند، علي رضايي در كميسيون فرهنگي اجتماعي شوراي شهر همدان افزود: لازم است وضعيت موجود حوزه فرهنگي و اجتماعي شهر بررسي شده و نيازمندي هاي اين حوزه ها جهت برنامه ریزی و سیاست گذاری ها احصاء شود.

وي با بيان اينكه مصوبات قبلي كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر همدان بايد پيگيري شود، اضافه كرد: با توجه به اينكه در بخش نرم افزاري اعضاي شورا به تنهايي نمي توانند در محتوا سازي برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي نقش كاملي را ايفا كنند، بر اين اساس از افراد صاحب نظر در اين حوزه براي حضور در جلسات كميسيون دعوت به عمل خواهد آمد.

رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر همدان استفاده از نظرات و تجربيات كارشناسان و صاحب نظران حوزه فرهنگي و اجتماعي را از جمله كارهاي راهبردي شورا برشمرد و اظهار كرد: حضور افراد برجسته و صاحب نظر در غني سازي كميسيون و سياست گذاري شورا كمك خواهد كرد.

وی با اشاره به اينكه در انجام مسايل فرهنگي و ورزشي تنها مديريت شهري متولی نيست، افزود: ساير نهادها و دستگاه هاي اجرايي نيز وظايفي در اين حوزه دارند كه مي طلبد با مشاركت آنها با شورا و شهرداري در اين حوزه با قوت بيشتري وارد شد.

رضایی همچنين با اشاره به ديدگاه های امام خميني(ره)، مقام معظم رهبری، سند چشم انداز 20 ساله، سند پنج ساله و مصوبات مجلس شوراي اسلامي گفت: برنامه های كميسيون فرهنگي و اجتماعي بايد بر اساس اسناد بالادستي باشد.

وی اظهار كرد: یکی از وظایف راهبردی شورای اسلامی شهر همدان سیاست گذاری در سبك زندگي اسلامي با هدف تقویت تعلق خاطر شهروندان به محل سکونت و مشارکت مسؤلانه آنان در توسعه، آبادانی و اصلاح رفتار شهروندان بر اساس تعالیم دینی است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان