اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. تير 1393 - 7:50   |   کد مطلب: 6677
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با حاشیه‌های جذابی برگزار شد.

به گزارش صبح الوند، پس از پایان مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی همدان، خانواده بزرگ گردشگری علیرضا ایزدی را در آغوش کشیدند و وی را بدرقه کردند.

ـ انجمن هتلداران همدان، انجمن آژانس‌های مسافرتی، کارکنان میراث فرهنگی، گردشگری، انجمن‌های ادبی، خبرنگاران استان، هنرمندان صنایع دستی، دستگاه‌های اجرایی، مجتمع‌های گردشگری و تفریحی هر یک جداگانه با تقدیم هدایایی از زحمات علیرضا ایزدی در طول مدیریتش در استان تقدیر و تشکر کردند.

ـ زمانی که علیرضا ایزدی برای ایراد سخنرانی به پشت تریبون می‌رفت، تمام حضار به احترامش ایستادند و وی را برای مدت قابل توجهی تشویق کردند.

ـ این تشویق‌ها بارها به صورت متوالی انجام شد و حاضرین از این طریق قدردانی خود را نسبت به مدیر جوان و کارآزموده ابراز کردند.

ـ استاندار همدان با وجود اینکه به گفته معاون امور عمرانی، مدیرکل جدید را شخصاً انتخاب کرده بود در مراسم حضور نیافت و تنها به دیدار معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دفتر کار خود بسنده کرد.

ـ در این مراسم یک نماینده از کارکنان اداره کل میراث فرهنگی و یک نماینده از جامعه خبرنگاری استان پشت تریبون قرار گرفتند و از زحمات و خدمات ایزدی قدردانی کردند.

ـ معاون عمرانی استاندار و معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی پس از مراسم با سئوالات بی‌شماری مواجه شدند که چرا ایزدی تغییر کرد و جای خود را به یک مدیر ناآشنا با حوزه میراث فرهنگی داده است.

ـ هدایایی که ایزدی به عنوان قدردانی از زحماتش دریافت کرد به اندازه‌ای بود که برای بردن آن مجبور شد از یک وانت‌بار استفاده کند.

ـ علیرضا ایزدی در طول دوران مدیریت خود توانست اقداماتی چون برگزاری جشنواره‌های زمستانی و تابستانی، گردهمایی نقالان برجسته کشور، گردهمایی طنزپردازان ایران، نشست مسئولان و راهنمایان تورهای گردشگری ایران، تقدیر از بزرگان باستان‌شناسی که در پژوهش‌های استان تأثیرگذار بودند، برگزاری شب فرهنگی همدان در تهران و صدها گام ماندگار در استان انجام داد.

ـ در این مراسم مدیرکل جدید میراث فرهنگی از اقدامات علیرضا ایزدی در استان کهکیلویه و بویراحمد که زادگاه سروش‌مقدم است، تشکر و قدردانی کرد و یک رباعی را که سروده خود بود را به ایزدی تقدیم داشت.

ـ سروش‌مقدم از سخنرانی طولانی خودداری کرد و امروز را روز ایزدی دانست.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان