اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. مرداد 1403 - 13:10   |   کد مطلب: 36726
همدان در کانون رویدادهای فرهنگی؛
از احیای هنرستان تا جشنواره بین‌المللی تئاتر
همدان میزبان بزرگترین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در ایران شد.

به گزارش صبح الوند، استان همدان در سال‌های اخیر شاهد تحولات چشمگیری در حوزه فرهنگ و هنر بوده است. احیای هنرستان هنرهای زیبا، برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، و تخصیص بودجه‌های کلان به این حوزه، از جمله مهم‌ترین دستاوردهای این استان است.

مسعود ویژه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، در گفتگو با خبرنگاران، ضمن اشاره به این دستاوردها، از حمایت‌های دولت و همکاری دستگاه‌های مختلف قدردانی کرد. وی همچنین بر لزوم تمرکززدایی از مرکز استان و توسعه فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان‌ها تاکید کرد.

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان که با حضور گسترده هنرمندان داخلی و خارجی برگزار شد، نشان از پویایی و رشد هنر تئاتر در استان همدان دارد. این جشنواره علاوه بر ایجاد فرصتی برای تبادل تجربیات هنرمندان، به معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری این استان در سطح ملی و بین‌المللی کمک شایانی کرده است.

احیای هنرستان هنرهای زیبا نیز گامی مهم در جهت تربیت هنرمندان جوان و آینده‌ساز است. این هنرستان با ارائه آموزش‌های تخصصی در رشته‌های مختلف هنری، به جوانان علاقه‌مند فرصت می‌دهد تا استعدادهای خود را شکوفا کنند.

 

انتهای خبر/ 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان