اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. مرداد 1402 - 8:31   |   کد مطلب: 36705
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان از افتتاح درمانگاه ناباروری سطح دو در بیمارستان فاطمیه روز ۱۱ مردادماه خبر داد.

به گزارش صبح الوند، علیرضا توقیری از افتتاح درمانگاه ناباروری سطح ۲ مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی فاطمیه خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت و گسترش ارائه خدمات ناباروری، درمانگاه ناباروری سطح (۲) مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی فاطمیه ۱۱ مردادماه افتتاح می‌شود.

  وی خاطرنشان کرد: این درمانگاه با ارائه خدمات ناباروری زیر پوشش بیمه‌ای، افتتاح می‌شود و از شنبه تا چهارشنبه آماده ارائه خدمات است.

  سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به پذیرش بیماران در این مرکز به صورت مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با داخلی ۲۸۳ عنوان کرد: ویزیت بیماران مراجعه اولی (N.P) در این درمانگاه انجام می‌شود.

وی ویزیت بیماران با مشکل سندروم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) و ارائه مشاوره به بیماران نابارور را از دیگر خدمات این مرکز برشمرد و گفت: IUI و  آزمایشات (S/A) و پروسس اسپرم نیز در این مرکز انجام می‌شود.

توقیری خاطرنشان کرد: یکی از بخش‌های مهم به عنوان حلقه تکمیلی درمان زوجین نابارور، استقرار مراکز درمانی سطح ۲ در حوزه ناباروری است که با راه‌اندازی این مرکز در بیمارستان فاطمیه، بسیاری از اقدامات و نیازهای زوجین برطرف می‌شود.

وی بیان کرد: هدف دانشگاه علوم پزشکی همدان از راه‌اندازی مراکز دولتی درمان ناباروری حمایت و درمان زوجین نابارور با رویکرد توجه به قانون جوانی جمعیت و اهمیت فرزندآوری در پیشگیری از کهنسالی در استان و نیز کشور است. 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان