اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1402 - 10:45   |   کد مطلب: 36691
مسئول شبکه جوانان رضوی استان همدان گفت: استان برای سیزدهمین سال افتخار میزبانی ازخادمان حرم امام رضا(ع) را در قالب کاروان زیر سایه خورشید دارد.

به گزارش صبح الوند، رضا مرتضایی با بیان اینکه  امسال کاروان در طی دهه کرامت ۱۴۰ نقطه هدف را برنامه ریزی کرده است گفت: این برنامه‌ها در سطح شهر همدان، شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها برگزار می‌شود، در واقع هدف ایجاد فضای معنوی در سطح استان می باشد.

وی افزود: فلسفه حضور کاروان زیرسایه خورشید در استانها همان زیارت از راه دور است که در اصل حلقه اتصالی به ساحت مقدس حضرت رضا علیه السلام می باشد.

مرتضایی با بیان اینکه کاروان از ۳۰ اردیبهشت وارد استان می‌شود و تا ۱۰ خرداد روز میلاد امام رضا علیه السلام به اجرای برنامه می‌پردازند افزود: برنامه‌های فرهنگی به همراه پیوست اجتماعی با نگاه تحولی در دستور کار است.

مسئول شبکه جوانان رضوی بیان کرد: برگزاری جشن‌های ویژه میلاد امام رضا(ع) و در خود همدان با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری در تاریخ ۱۰ خرداد ماه از ساعت ۱۷ در میدان امام خمینی (ره ) برگزار می شود .

وی تاکید کرد: برگزاری جشن های ویژه دختران تحت عنوان دختران خورشید هشتم که امسال در یک جشن بزرگ در سالن ابن سینا با همکاری تمام تشکل های مردمی  و شهرداری منطقه ۱ انجام می شود ، این برنامه از روز شنبه ۳۰ اردیبهشت و ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

مرتضایی بیان کرد: حضور در مراکز درمانی و تسویه حساب بیماران نیازمند با کمک خیران، حضور در زندان و اگر مقدمات فراهم شود طبق سنوات گذشته آزادی تعدادی از زندانیان را خواهیم داشت.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان گفت: حضور در مراکز نظامی و جشن های مناطق محروم از برنامه هایی دیگری است که اجرا خواهد شد.

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان