اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1402 - 8:44   |   کد مطلب: 36672
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان؛
نشت گاز آمونیاک درشرکت خوش نوش توسط آتش نشانان همدان مهار شد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان اعلام کرد: حادثه نشت گاز آمونیاک در ساعت ۱۶:۰۴ دقیقه ۱۷ اردیبهشت ماه به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد با دریافت خبر اکیپ‌های امدادی بلافاصله به محل حادثه در شرکت خوش نوش همدان واقع در جاده تهران اعزام شدند.

به گزارش صبح الوند،رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار صبح الوند گفت:حادثه نشت گاز آمونیاک در ساعت ۱۶:۰۴ دقیقه ۱۷ اردیبهشت ماه به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد  با دریافت خبر اکیپ‌های امدادی بلافاصله به محل حادثه در شرکت خوش نوش همدان واقع در جاده تهران اعزام شدند.

 

 سید صادق پورسینا عنوان کرد: آتش نشانان در زمان حضور در محل حادثه ابری حاصل از نشت گاز آمونیاک بر فراز قسمتی از شرکت مذکور را مشاهد کردند، و پس از بررسی میدانی عملیات مربوطه را آغاز کردند.

 

پورسینا خاطر نشان کرد گاز آمونیاک بسیار خطرناک است که در اثر تماس بدن با آن باعث سوزش و تاول میشود و در صورت استنشاق آن باعث آسیب شدید و حتی منجر به مرگ میشود و خاصیت آتشزایی و انفجار هم دارد.

 

با عنایت پرودگار و تلاش همکاران ساعی آتش نشانی با پشتیبانی یک تیم عملیاتی، تیم دوم از آتش نشانان به محل نشت ورود نموده و بعد از دقایقی نشت گاز کاملا مهار و از بروز یک فاجعه جلوگیری بعمل آمد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان