اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1402 - 8:31   |   کد مطلب: 36671
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی ۲۴ اردیبهشت ماه به میزبانی همدان برگزار خواهد شد

به گزارش صبح الوند، سعود ویژه در جلسه هماهنگی جشنواره که با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی استان در این اداره کل برگزار شد، با تأکید بر اینکه کار در زمینه برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری رضوی کاری دلی است، اظهار کرد: چهاردهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی از سری برنامه‌های بیستمین جشنواره‌ بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام در آستانه دهه کرامت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.
وی برگزاری جشنواره‌های موضوعی امام رضا(ع) را بسترهای زلال و جاری آفرینش‌های فرهنگی و هنری در راستای ترویج مفاهیم دینی و رضوی دانست و بر ضرورت فراهم نمودن زمینه مناسب برای معرفی جلوه‌های فرهنگ رضوی تأکید کرد.
معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان هم در این جلسه گفت: در مهلت مقرر 280 اثر از شاعران استان‌های مختلف به دبیرخانه ارسال شده و بازخوانی آثار توسط هیأت داوران در حال انجام است.
هادی شیرمحمدی با بیان اینکه بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان در بخش جنبی جشنواره برنامه‌های متنوعی اجرا خواهد شد، تصریح کرد: اجرای نمایش، برگزاری کارگاه آموزشی، برپایی غرفه‌های مختص به کودک و نوجوان و... از جمله بخش‌های جنبی این جشنواره هستند.
در ادامه این جلسه پیشنهادات برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر چهاردهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی همدان، مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفت.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان