اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. فروردين 1402 - 13:44   |   کد مطلب: 36617
در راستای برنامه‌های کنگره ملی ۸ هزار شهید استان؛
رونمایی از نخستین کتاب صوتی «شهید الکرخ» در صدا و سیما
کتاب صوتی شهید الکرخ ،مستند روایی شهید احمد روستایی از شهدای شهرستان ملایر، با ترجمه به زبان‌های انگلیسی، عربی، کردی سورانی، اسپانیایی و اردو قرار است در شبکه رادیویی ایران صدا بارگذاری و برای مخاطبان غیر ایرانی پخش شود.
رونمایی از نخستین کتاب صوتی «شهید الکرخ» در صدا و سیما

به گزارش صبح الوند، این برنامه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای برنامه‌های کنگره ملی ۸ هزار شهید استان هر چهارشنبه به صورت زنده از ساعت ۱۳ تا ۱۴ با حضور نویسندگان و شاعران حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس با اجرای خانم مریم آخوندی و تهیه کنندگی آقای محمد جواد هادیان از رادیو همدان پخش می‌شود.

 

همچنین کتاب صوتی شهید الکرخ ،مستند روایی شهید احمد روستایی از شهدای شهرستان ملایر، با ترجمه به زبان‌های انگلیسی، عربی، کردی سورانی، اسپانیایی و اردو قرار است در شبکه رادیویی ایران صدا بارگذاری و برای مخاطبان غیر ایرانی پخش شود.

 

سردار ظفری مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در این مراسم گفت: شهدا به دنبال تشکیل حکومت جهانی و حفظ ارزش‌های اسلامی بودند و در این شرایط هجمه‌های دشمنان به عقاید مردم به ویژه نسل جوان و تلاش برای گسترش بدحجابی در جامعه باید تلاش کنیم. محمودگرجی ازندریانی، قائم مقام صدا و سیمای استان هم خدمت به شهدا و فرهنگ آن‌ها را افتخار بزرگی برای رسانه استانی دانست و گفت: در شرایط کنونی و با توجه به جنگ ترکیبی دشمنان بهره گیری از راه و منش شهدا بهترین راهکار برای بیمه کردن کشور در برابر توطئه‌های دشمنان است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان