اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. فروردين 1402 - 8:50   |   کد مطلب: 36598
مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان درباره افزایش قیمت صعودی سبزیجات ومیوه ها گفت: میوه ها و سبزیجاتی که از جنوب و مناطق گرمسیر به همدان انتقال داده می شوند دارای قیمت بالایی هستند.

به گزارش صبح الوند، داریوش سرحدی سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان درباره افزایش قیمت صعودی سبزیجات  ومیوه ها گفت: میوه ها و سبزیجاتی که از جنوب و مناطق گرمسیر به همدان انتقال داده می شوند دارای قیمت بالایی هستند. 

 

وی ادامه داد: درباره قیمت متعارف یا نامتعارف محصولاتی که در همدان تولید نمی شوند نمی توان نظر داد چرا که قیمت تمام شده آن در شهر تولید کننده مشخص نیست. 

 

سرحدی تاکید کرد: تمام بازرسان در میدان بار مستقر هستند و با قیمت های نامتعارف برخورد می کنند و تمام فاکتورهای فروش و خروج رصد می شود. 

 

وی بیان کرد: در بحث خرده و عمده فروشی کارشناسان می توانند نظر دهند، تمت در استان هر روز قرارگاه امنیت غذایی تشکیل می شود و تمام موارد غذایی در این قرارگاه بررسی و در نهایت تصمیم گیری می شود. 

 

گفتنی است: در روزهای اخیر و در ماه مبارک رمضان قیمت میوه و سبزیجات در همدان افزایش قابل توجهی داشت که شاید از سبد خانوار برخی خانواده ها حذف شد، قیمت افزایشی مرغ هم در این روزها چشمگیر بود. 

 

انتهای پیام/ آ 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان