اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. فروردين 1402 - 12:12   |   کد مطلب: 36568
رزمنده دفاع مقدس گفت: تولی و تبری در زندگی شهید سردار سلگی موج می زد.

به گزارش صبح الوند، سردار سالار آبنوش در نکوداشت سالگرد شهید سردار سلگی که شامگاه سه شنبه در حسینیه امام (ره) برگزار شد اظهار کرد: از آقای حائری شیرازی بزرگ دانشمندی که نظیر آن کم بود در روایتی از قول آیت الله نجفی نقل کردند؛ که روزی پیامبر خدا در جمع اصحابش بود و اغلب صحابه نیز حضور داشتند.

رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: حضرت فرمودند بزرگترین دستگیره ایمان چیست؟ که تضمین کننده باشد و لغزش و خطاها را تهدید نکند؟ هر کسی از نیکی ها و خصوصیات برجسته اخلاقی نام برد.

این فرمانده نظامی گفت: پیامبر همچنان منتظر جواب صحابه بودند تا پیامبر فرمودند بزرگترین دستگیری ایمان این است که با دوستان خدا چنان دوست باشی که جایی برای چیزی دیگر باقی نمانده باشد و با دشمنان خدا چنان بغض داشته باشی که جایی برای بغض و کینه از کسی نباشد.

سردار آبنوش گفت: بزرگترین دستگیره ایمان است که در فرد چنان تولی و تبری ایجاد می کند و به سطحی می رساند که دشمنی با دشمنان خدا ظرف قلبت را پر کند و صفا و صمیمیت در بین مومنین جاری و ساری می شود.

وی یادآور شد: شهادت می دهم حاج میرزا از روز اول اسفندماه ۱۳۵۹ در پادگان ابوذر آشنا شدیم تا آخرین روزهایی که رمق صحبت کردن نداشتند تولی و تبری در زندگی اش موج می زد.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان