اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. فروردين 1402 - 11:12   |   کد مطلب: 36564
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان اظهار داشت : با توجه به نقش اثرگذار تامین مالی منابع مورد نیاز در موسسات درمانی طرف قرارداد به منظور ارائه خدمات مطلوبتر به بیماران، اداره کل بیمه سلامت استان از سال گذشته تمام توان خود را به کار گرفته است تا با پرداخت به روز مطالبات موسسات طرف قرارداد، پزشکان و داروخانه ها نسبت به تسویه مطالبات موسسات و مراکز درمانی استان مبادرت نماید.

به گزارش صبح الوند، دکتر فریبرز نیاستی در خصوص پرداخت مطالبات موسسات ومراکز درمانی استان گفت : مطالبات بیمارستانها و مراکز دولتی دانشگاهی استان تا پایان مهرماه تسویه و علی الحساب آبان و آذر ماه پرداخت شده است.

مطالبات بیمارستانهای خصوصی، مراکز خصوصی، غیردانشگاهی، درمانگاهها ، مراکز پاراکلینیک، آزمایشگاهها و مطب پزشکان بخش خصوصی تا پایان آذر ماه ، مطالبات پزشکان خانواده شهری تا پایان بهمن ماه پرداخت شده و سطح یک روستایی دانشگاه علوم پزشکی همدان و اسدآباد تا پایان اسفند ماه تسویه گردیده است .

وی افزود : مبلغ کل پرداخت شده به موسسات و مراکز درمانی استان در سال 1401 بیش از 715 میلیارد تومان می باشد. در همین راستا مطالبات داروخانه های استان ( خصوصی و دولتی) تا پایان بهمن ماه سال 1401 تسویه و پرداخت گردیده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان