اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. اسفند 1401 - 14:17   |   کد مطلب: 36526
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری جلسه‌های شعبانیه در ۲۶ بقعه متبرکه در سراسر استان همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، امیر مهدوی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان میلاد با سعادت امام زمان (عج) اظهار کرد: همزمان با نیمه شعبان و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت در ۲۶ بقعه متبرکه استان برنامه‌های جشن نیمه شعبان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها شامل برنامه‌های متنوع فرهنگی و معنوی خواهد بود افزود: در این راستا بقاع متبرکه میزبان اقشار مختلف مردم برای برگزاری جشن‌های منجی نور خواهد بود.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان با اشاره به اینکه همزمان با نیمه شعبان کاروان‌های شادی به عنوان «نسیم انتظار» از بقاع متبرکه حرکت خواهند کرد گفت: کاروان‌ها در قالب برنامه‌های متنوع و شاد در استان راه اندازی می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان همچنین از برگزاری ویژه برنامه رزمایش همدلی به همت ادارات اوقاف و امور خیریه استان و مراکز افق در قالب‌های اجتماعی فرهنگی و قرآنی خبر داد و گفت: با توجه به لزوم کمک‌های مومنانه و رزمایش همدلی در نیمه شعبان برنامه خاصی با عنوان تبرکات مهدوی نیز انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین در سالروز ولادت منجی عالم بشریت عطرافشانی و غبارروبی متبرکه را خواهیم داشت.

مهدوی تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، دعوت از سخنرانان و مداحان آذین‌بندی و عطر افشانی بقاع متبرکه، پخش ادعیه و مناجات به صورت زنده در روز ولادت امام از دیگر برنامه‌های این ایام فرخنده خواهد بود.

وی با بیان اینکه همچنین به نیت امام زمان هر ماه طرح قرار دوازدهم را نیز در استان در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند داریم خاطرنشان کرد: این طرح که به صورت رسمی از فرودین ماه امسال اجرا شده در راستای نیت واقفان این ماه نیز در استان در ۱۲ ماه انجام شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان