اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. فروردين 1402 - 9:48   |   کد مطلب: 36522
علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، در نخستین جلسه رسمی خود در سال جدید در خصوص طرح نهضت ملی مسکن، گفت: در جلسه شورای اداری استان، تمامی ارکان نظام در استان بر خدمت به مردم اشتراک نظر داشتند.
مهمترین اقدام سال ۱۴۰۲ طرح نهضت ملی مسکن است

به گزارش صبح الوند، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، در نخستین جلسه رسمی خود در سال جدید در خصوص طرح نهضت ملی مسکن، گفت:  در جلسه شورای اداری استان، تمامی ارکان نظام در استان بر خدمت به مردم اشتراک نظر داشتند.

,وی گفت: جلسات نهضت ملی مسکن، همچون جلسات ویژه مدیریت بحران‌‌کم‌آبی، هر هفته به طور مرتب و مستمر برگزار خواهد شد.

استاندار بیان کرد:  طی سه ماه آینده، باید مشکلات و مسائل اساسی طرح نهضت ملی مسکن، بطور کلی حل و فصل شود.

قاسمی فرزاد عنوان کرد:  برخی افراد، بدون کم‌ترین اطلاع از اقدامات دولت در راستای طرح نهضت ملی مسکن و بحران کم‌آبی، اطلاعات غلط به مردم ارائه کرده و سیاه‌نمایی می‌کنند.

وی ادامه داد:  سیاه‌نمایی، همنوایی با دشمن است و افرادی که قصد ناامیدکردن مردم را دارند، به صورت مستند و شفاف به مردم معرفی خواهند شد.

استاندار افزود:مردم به ویژه جوانان، در شرایط کنونی مشکل تأمین مسکن دارند؛ بنابراین مدیران اجرایی تلاش کنند تا این مشکل با اجرای طرح نهضت ملی مسکن هرچه سریع‌تر رفع شود.

وی گفت: برای شتاب‌دهی به طرح نهضت ملی مسکن نباید از بازسازی بافت فرسوده شهرها غفلت شود.

استاندار بیان کرد: همراهی مدیریت شهری در صدور پروانه، اعمال تخفیفات و ارائه بسته‌های تشویقی در زمینه بازسازی بافت فرسوده، نقش مؤثری در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن خواهد داشت.

وی افزود: استان همدان در پرداخت وام به متقاضیان بازسازی و مقاوم‌‌سازی بافت فرسوده، رتبه سوم کشوری را کسب کرده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان