اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. اسفند 1401 - 10:18   |   کد مطلب: 36485
جهاد فرصت سبزي است تا هر صاحب دلي بتواند طعم زندگي را بچشد كه طي لحظات بي ياد او جز غفلت و بي حاصلي نيست، جهاد پرواز دسته جمعي مرغان مهاجر در زلال آبي عشق است.

به گزارش صبح الوند، جواناني كه در اين جنگ و سنگر حضور دارند مي خواهند به همه ثابت كنند كه مي دانند همت كيست و او را از اتوبان همت نمي شناسند، چمران را مي شناسند مي دانند شهيد مهدي زين الدين رتبه 4 كنكور رو داشت البته شايد كسي نخواهد گم نام بماند و همه به دنبال كسب نام هستند.

جواناني كه در اين عرصه حضور دارندوقت خود را با خلوص دل روستاييان مهربان عجين نموده اند.

و فريادهاي حاج مهدي باكري را مي شنوند، ارزش چفيه ي شهدا را مي دانند، مي فهمند غوغا و دعوا براي گرفتن سربند يا فاطمه يعني چه؟ مي دانند شهيد علم الهدي كيه و تنها و يك تنه در مقابل چندين تانك ايستاد، مي دانند با خس خس و درد، نفس كشيدن يعني چه؟

اين دانشجويان جهادگر به بهاي وجدانشان، در مقابل خستگي و كم خوابي و كم آبي مقاومت نمودند.

دانشجويان جهادگري كه در اين جهاد حضور دارند شنيده اند داستان آن فرمانده اي كه شب عمليات هر6 قرعه اي را كه قرار بود اسم درآمده بر روي مين رود را اسم خودش نوشت.

مي داند وقتي رهبرش مي فرمايد: بسيجي بلند همت است، خواسته او نجات همه ي آحاد بشر و دفع فساد و فقر و تبعيض و بي عدالتي و سلطله دشمن است يعني چه؟

حالا در پایان سال و آغاز سال نو بسیجیان  گروه جهادی شهیده نسرین افضل در روستای موجین با برگزاری کلاس های آموزشی مهارتی و تربیتی و ایجاد سرگرمی به یاری کودکان شتافتند تا شاید کلامی بیشتر بفهمند.

 

خنده های کودکانه و خاوص نیت مردم روستا هر زیبا دلی را به سمت خود می کشد و بعد از اتمام اردو چه زود دلشان تنگ می شود برای دیدن بوییدن و لمس کردن دنیای کودکانه آنها. 

 

باشد تا بار دیگر راهی این دیار شوند.

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان