اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. اسفند 1401 - 13:29   |   کد مطلب: 36484
همایش بانوان فعال و نخبه فرهنگی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محسن مجتهدزاده (شیخ قمی) در تالار معلم همدان برگزار شد.

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام والمسلمین محسن مجتهد زاده مدیر حوزه علمیه علی بن ابیطالب ویژه طلاب آمریکای لاتین در جمع فرهنگیان استان همدان گفت: جایگاه معلم و مربی باید مشخص شود، خاصیت دانش آموز و جوان سرکشی است اما معلمان باید دقت داشته باشند که نسخه برای هر فرد فرق می کند و برای اینکه در جامعه موثر باشیم باید همه کارها را نباید به دوش دیگران ببینیم. 

 

مدیر مرکز تربیت مبلغ اسپانیایی زبان افزود: در سخت ترین شرایط باید مربی و معلم بتواند خوب اقناع کند، ولی چون آموزش ندیدیم نمی توانیم خوب عمل کنیم و باید نسبت به مخاطب مقاوم سازی شده راهکار داشته باشیم.

 

عضو شورای بین المللی دانشگاه ادیان و مذاهب قم تاکید کرد: باید بدانیم برای پاسخ به مخاطب شناخت دقیق داشته باشیم و اولین گام شناخت دقیق مخاطب است. 

 

موسس و مدیر شبکه معارف (اسلام تی وی ) گفت: مدل آموزش دین در کشور  ما مشکل دارد ، چرا که تا مادامی که مخاطب را نشناسیم نمی توانیم جواب بگیریم.

 

مدیر حوزه علمیه علی بن ابیطالب ویژه طلاب آمریکای لاتین بیان کرد: ایجاد شبهه برای تحقیر مخاطب است، مخاطب مقاوم سازی شده که سوال نمی پرسد، بلکه شبهه به کار می برد تا مخاطب نحقیر شود. 

 

 

طرح شبهه تلاش برای حفظ وضع موجود 

 

وی گفت: مشکل از فهم حقیقت نیست و دانش آموز ما سوال ندارد بلکه شبهه دارد که شبهه راهی است برای تحقیر طرف مقابل، 

 

حجت الاسلام والمسلمین محسن مجتهد زاده گفت: خاستگاه شبهه عقلانیت است یا شهوت؟ طرح شبهه تلاشی است برای حفظ وضع موجودچرا که طرف مقابل نمی خواهد سبک زندگی خود را تغییر دهد بنابراین شبهه مطرح می کند.

 

وی افزود: شبکه های اجتماعی همه در حال خوراک دادن به جوانان هستند  که همه شبهات دینی را مطرح می کنند، باید به حدی توانایی اقناع جوانان را داشته باشیم که بتوانیم آنها را در برابر دشمن مسلح کنیم. 

 

انتهای پیام/ آ

 

 

.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان