اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. اسفند 1401 - 8:52   |   کد مطلب: 36464
رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه امام حسین (ع) خلاصه وجود امیرالمومنین (ع) و فاطمه زهرا (س) است، گفت: وجود این حضرت علت بقای اسلام عزیز شد.

به گزارش صبح الوند، محمود مسگریان در صحن فوق‌العاده شورای شهر با تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه، اظهار کرد: پیامبر در مقام امام حسین (ع) فرمود، مقام حسین‌ بن علی (ع) در آسمان بالاتر از مقام وی در زمین است.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) خلاصه وجود امیرالمومنین (ع) و فاطمه زهرا (س) است، گفت: وجود این حضرت علت مبقیه اسلام عزیز شد.

رییس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، بیان کرد: وی الگوی وفاداری و بیعت با امام است و این روز را به تمام جانبازان از جان گذشته تبریک می‌گوییم.

مسگریان در ادامه به درخواست شهردار برای برگزاری این جلسه و تعیین ذی‌حساب اشاره کرد و افزود: با توجه به برگزاری جلسات متعدد و بررسی گزینه‌های پیشنهادی در انتخاب ذی‌حساب با هدف انتخاب سرپرست و تسریع امور مالی در شهرداری این جلسه برگزار شده است.

وی با اشاره به بازنشستگی تورج نصری از ابتدای اسفندماه سال جاری تصریح کرد: با توجه به این مهم و جلوگیری از به تأخیر افتادن امور مالی در شهرداری انتخاب هر چه سریع‌تر سرپرست امور مالی و ذی‌حساب امری ضروری است.

رییس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: محمدرضا لبافان گزینه پیشنهادی سرپرستی امور مالی شهرداری و ذی‌حساب دوم بوده که امروز با رأی‌گیری در صحن فوق‌العاده این موضوع تعیین تکلیف خواهد شد.

در ادامه جلسه صحن فوق‌العاده و با رأی اعضا، محمدرضا لبافان به عنوان سرپرست امور مالی شهرداری و ذی‌حساب دوم انتخاب شد.

گفتنی است در این جلسه به مناسبت روز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) از علی‌اکبر نظری، علی رحیمی‌فر و علی رضایی به عنوان اعضای جانباز و رنجبران یکی از کارکنان جانباز شورای شهر تقدیر شد.  

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان